最後一日正常返學..
engx2..睇戲..
中文..ben chau請我地食金莎..
maths..做數-.-
pex2..打波打到打交咁= =
lunch..上7/f 做數
cl..無啦啦默書=.=
geog..自己食左粒金莎..比左2粒金莎樹彤..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
放學..
整整下board..呀ho咩我..點知比呀銀老豆見到..收左我學生證
叫我聽日去搵佢-.-
之後繼續整..
mc&mt黎幫手
17xx...樹彤&銀&我搭車去新都..
去到康盛站見到cindy..佢同我say good bye呀
之後係新都買野0.0
and then見到傻妹
佢o哂咀咁望住我旁邊既2位女士
行到7點先走
|