聖誕聯歡...
今朝搭車見到2位靚女(cindy&candy)係到等車
一開波就係基督徒團契既演出..
一路睇住廖居既打鼓既英姿..
一路係咁笑...
之後班女仔無啦啦大聲咁嗌jessie..
之後無人理佢地
之後成班基督徒落哂台..
jessie就開始喊啦-0-""
and then..學生會就開始搞爛gag啦=.=
第2 part..
班際歌唱比賽..
第3 part..
老師唱歌@o@
魚sir唱歌@w@
之後我&may上台拎獎..
and then上班房開餐
食下食下..ms姜細女黎左..
好得意呀
特別鍾意bb
不過餵佢食野..佢唔食. , .
之後比條蝦條佢..佢比左joseph=0=
之後jessie派聖誕卡...我竟然收到@@
除即ming哥都比埋我..
但..我唔記得左比佢地=.=
and then搵左candy去1d,1c送聖誕卡@o@
上番班房玩波..我踢爆左幾個人既波@w@
becky比人圍-0-
最後比何磊大人用手整爆左0.0
我就比冰冰踢爆左-口-
and then估歌仔..jessie&may&joey係咁答中-0-
之後抽獎..
第1次..比jessie抽中左..就咁就比我拎左條潤唇膏啦..-口-
第2次..becky抽班會禮物..抽下抽下..抽中jessie..之後又抽中我囉-,-都唔知係咪做馬嫁-,-
and then成班係到笑-,-
之後汁野..
難得j sir搞我..我仲有全屍淨低-,-
之後去9因屋企..
打ps1..
係一個無人注意我既時候..
開左封我一直唔敢開既聖誕卡-口-
17xx..行去尚德..
18xx去到將天門口..
19xx開始趴地
見番唔小舊同學..
ms徐依加有鼻咽癌..
祝願你早日康復..
之後..2100散band..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
聽日既節目為...返教會
|