今日考數+家政...
數學..一開始做..以為ok易..點知..無睇d分-.-
一開始果d..得1~2分-.-但哂左好多時間..
做到尾2果條..跳左..唔做住..
個到最後果條...
結果淨係諗...諗完先做..
如果有中二果陣既決心..
就會一邊做..一邊諗..
至少可以用小1半時間...
始終..都係放唔低..
算啦-v-過左去既野...
到家政..
d問答...全部吹出黎既-v-
今日尼2科..唔駛高分..pass夠啦=.=""
返龜-0-