今日終於考試lu..
首先係中文作文..
作文2)假如沒有考試..
寫錯要多野..
改完又錯..錯完又改..搞到花哂@@
到中文啦..
多野寫到呀@@
做完頭2頁..得番10分鐘=.=
就用果10分鐘係咁寫..係咁寫..
d問答諗都唔諗就做-口-
做到最後果頁得番3分鐘= =
d問答就更加求其..
最後用半分鐘既時間做左最尾果part停筆=.=""
今次中文拎到25分已經好好嫁啦=.="
之後抄埋篇文返龜@@