今日係大除夕..
等我做個全年回顧啦...
今年最開心既..
梗係識左大家啦..
咁最唔開心啦喎...
就係1220..
發生左咩事..大家遲d可能會知嫁啦-v-
今年becky好榮幸咁收左我尼生人既第一份生日禮物@@
今年既日子..
反覆無常..
有開心就自然難免有跌落..
人生有高低起伏..
先稱得上係人生..
喜怒哀樂..自己係可以控制到..
但係要睇自己願唔願意去控制..
人每去到最低點既時候
往往都會選擇去逃避或放棄..
但有幾多人諗過..
係最低點回升上人生高峰時既喜悅呢?
今年既回顧同分享到此後畢..(其實係唔想打咁多姐 去食野先)
|