今日派卷- -"
今次考試都算係考天才lu- -
d書淨係係學校先睇- -"
hist..合格..唔合格既話真係死得- -""
eng..ge都合格- -係作文炒左姐-,-"
ms姜講左d好正面既野比我聽=.=""
「我知你盡左力嫁啦..只不過係蠢姐-3-""」
「你第一次低分..第二次高分..先突出到我既實力麻..」
聽完之後..就放小息lu..
小息後...
周sir堂...
派左作文- -""
用對比論證..離左題..
就係咁樣..又一個作文 lu-.-
之後佢講左句..「有位同學進步左..但都係唔合格 」
問佢我卷二合唔合格..
之後佢話..你進步左...
and then我睇一睇佢張野- -
原來岩岩果句係講緊我
今次卷二合格..
但...總之90%唔合格
到中史..
考試中等啦- -""
中上就一定唔係嫁啦..
中下啦
小息...
完左之後..
music..
music考試卷話比我聽..考果一日好好運
因為撞中左好多題拍子&樂器- -v
geog..
未派得-.-
lunch做左d咩..秘密
lunch完後...
chem..
8字頭-,-""
唱k100囉=3=""
之後週會...
比果個講者搞到我聽日又要大出血啦-3-""
聽日要去買書= =v
|