今日朝早..joey搵樹彤..之後我又打左去=.=
比人誤會係搵cindy囉=.="
就係咁樣..開始左我可怕的一天...
eng..聽匯報=.="
小息1..當值..
由於琴日既perfect會議話我地唔好搵人陪..最後我就無等唱k落去
係打鐘既時候..1e有3個男仔係我前面-.-"
有1個比人夾住-.-"
但我又要唔比人去廁所-3-"
最後叫左佢地幾次唔好搞果個男仔-3-"
佢地入左班房就唔知佢地有冇聽啦= ="
中文..聽書-3-"
maths..唔知點解尼堂既記憶無哂= =
小息2..無去當值=.=
pex2..打排球- -""
lunch..果d 3c既人..話唔聽既- -"
之後1c有人拎哂武器咁打交=.=
尼層果個perfect理都唔理..
我同唱k為有做埋佢果份啦-,-
cl..玩電腦=.="
geog..默書=.=
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
放學去拔底...
哇..比魚sir教一教..成課明哂囉= ="
尼次可以prove出- -我係唔識聽ms lo教書既..
可能我理解能力太低了吧-0-
之後去搞家政..
之後返龜-口-
|