今日要ut英文-0-
溫左書..但唔記得d字點解- -"
死左大半-3-"reading果part..死哂= =
中文堂...周sir個咪壞左..
搞到我地傾計果時d聲好似大左咁...
但其實係無左個咪既雜聲幅蓋而已
小息1..陪唱k當值@@
英文x2..睇戲@o@
小息2..一開門我就飛左去當值=.=v
epa...做wb
maths...悶坐- -完全唔明佢講咩- -
lunch...開會...我一定係全prefect隊當值率最高果個啦= =v好似就快轉飯崗@v@
phyx2...聽書+做數
放學..去家政室傾野...估下我果陣見到邊個整蛋糕@.@
去圖書館罰$$- -"罰左我129蚊= =v
|