今日..
一返到去就做功課-3-"
每樣做左d就懶得做啦-.-v
ming哥返黎~o~
我琴日拎左你把遮=3=sorry呀
第1堂..hist..
好辛苦的支持住唔訓= =v
就好似以後既ms chan 一樣xDD"
第2堂...轉左個chem..
驚到d人死哂xDD"
好彩果次上堂做哂姐-口-"
小息1..hea左1個小息- -v
中文..訓左xDD"
周sir今堂做左我鬧鐘-,-"
第4堂又轉左chem..-0-
睇片= ="
睇到我恰下恰下咁-.-"
咩都無寫底..
小息2..練笛
music...仲未考到我- -v
依..h.e.室今日無人既-口-"
geog..對map reading..
lunch..1d班男仔又係到玩sm-,-廢事理佢- -v
我做我既野..佢地有佢地sm- -""
1e勁正0口0小學生上左去講書..個prefect無野做a_a
之後食飯~o~
上去同joey+筠+樹彤傾計xDD"
英文..無交ex bk 0口0
中史...柯小姐係到搞爛gag=.="
佢叫樹彤做彤彤..xDD"
放學..呀米落康盛搭車...之後我地成班落去...
之後見到邊個-3-唔係到講啦..
最後..我同唱k搭車走先-0-
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
最後比今日ms chan講既果條link比大家-,-
http://www.uwants.com/viewthread.php?tid=6290352&extra=page%3D2
|