愚人節快樂...
今日係4月1..姐係我表姐生日-.-v係到同佢講聲生日快樂先..(although你可能睇唔到)
返緊學果陣..把遮成把ko左-.-
返到學校...先知今日係考epa=.=""
溫左幾個字去考..
唉...仲以為今日考中史
考ut果陣..
份卷都算ok易既...
第2堂..男班長係到開門..
一開門就係咁吹風去我到...
之後我就★佢..
點知比MK聽到..好彩佢好人無鬧我姐
佢就講左叫..你係有能力先好..
我果陣諗左一諗..之後答無a_a
因為我唔係bt嫁~_~
之後上堂..
小息1..hea-0-
中史堂...
ms o勁型...自己講錯左仲要死頂
maths..無聊地坐...
小息2..hea
中文堂..聽書+答問題*0*
music..sms+做bio wb
lunch...尼個lunch係中3最正既一個lunch-.-+
首先..
係1d班果到..第2,3行第1個男仔打下停下咁..
之後比我叫停左..
第3行第1,2個又打...
最終整到成盒飯倒哂落佢個書包到xDD"
食飯果陣同hp又做左一d愚人節應該做既野xDD"
上到班房a_a
冰冰同vinne玩水-0-
比may叫停左..
不過都成身濕哂-0-
之後ming玩vinnie
仲玩到佢喊添...
之後bio..做實驗..
|