ut..勁難囉=.=周sir仲話易= =
英文..又比比角鬥...唉
小息..當值..
中史..無聊地過-.-"
maths..又比佢鬧囉...癲嫁..我問人數都係到嘈...
小息2..食左個包(早餐)-.-
中文..起初係到大談周sir英文名....之後訓左= ="
music...傾計..聽歌..
lunch..比mc罰堂低=.=又無得食飯..又無得當值- -
biox2..最後大談soso同mj係幼稚園既野a_a"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
放學..去左食m記a_a"
之後見到筠一行人@o@"
之後返龜=.=
|