最後3日..
今日中作-,-"寫左第2題...
又一次離題啦...姐係又唔合格啦-,-""
pth..拎到20分就得嫁啦xDD
聽日考maths+_+
期望當然係100分啦*0*
學dic sir講齋..
打個8折落自己期待果個分就同自己得出個分差唔多嫁啦-0-
姐係係到粗略預計80分+_+
好想快d睇戲同溜冰呀*0*