今日第1日exam...
phy chem bio- -
琴晚訓得半個鐘-3-
phy tips左4條= =無條中...尼次真係死而無怨lu- -""
chem...溫剩元素d英文0口0又出左= =v
bio就不過不失啦-3-串錯左1個字
之後到music..
考完phy chem bio都攰到死咁制xDD"
o親尼段時間梗係訓覺啦..
去到中間既時間比d音樂嘈醒左-0-
望一望去魚sir到...
佢好投入咁fing緊xDD"
考完就返龜lu-3-"