listening ut=.=
哇..難到你呀-0-聽到就唔識串...最尾果part就唔知寫咩好- -v
英文..打機-0-"唱k打機超勁-口-""
中史...柯小姐..問你範圍你就黎鬧我?
我知你不嬲唔鋸我..駛唔駛堂堂屈我呀..
個個唔罰要罰我..想知考試範圍都唔比..咪考試呀笨..都低b既
都唔明點解你做到老師..教書又教錯..堂堂係咁亂屈人..
香港既教育制度真係咁廢!?比到你d咁既人做老師..
maths..做數
中文..作文..佳句「香港資深中文&中史老師(錢sir)」- -v
biox2..mt最後果句好正-0-"「有d靚既女仔會自以為靚唔努力讀書...益哂我地班d女仔」
|