尼2日勁去玩- -"
18去左溜冰...
20幾個klc去左又一到溜囉= =
勁變態=.="
果日歷史性無pk..因為無試任何新花式a_a
去食野要搵人霸定位先xDD要4張檯囉=.=""
今日就去左唱k+上soso屋企打牌-0-
去唱k果陣玩「識仔」
某人整左個「怡」字+「Yi」字囉= =+
我影左黎做icon+_+
之後去左機舖hea-,-
hea左2個字..冰冰o親我地去左廁所果人閃左人= =+
之後我地上9因屋企拎麻雀+檯-0-
再上soso屋企打牌
最後mj 1家贏3家- -"
返到屋企成8點- -""
|