今日考完試lu..
入到d班既%係20%- -"
除非我前面果d人大退步啦xDD不過無可能- -v
今日考完試就返屋企hea左陣..
出去同筠&筠細佬&樹彤會合..
筠細佬勁活潑= =""
筠細佬幫筠改左個好正既花名xDD
搭車去觀塘....
去apm戲院搵淨
見到ka+may+ceci+helen+creamy唔知有冇數漏呢+_+
卡斯帕王子+_+ok好睇+_+
無睇過第1集既話會勁多野唔明=.=""
成團人清爆谷能力勁高t^t勁快食哂包爆谷=3=
之後一路同樹彤傾計..一路睇戲+_+
睇完之後就行去藍田..
途中打左比soso同mj 0口0
去到藍田我就帶住筠細佬周圍行..
行呀行-口-"行左都唔知幾耐啦xDD
之後佢地去食冷麵..我就買野飲-0-
筠細佬食到唔食-0-"之後筠又食d淨又食d..我再食d..夾手夾腳食哂佢-3-v
最後去mega box食飯0.0所以無同佢地一齊返tko
去到mega box..上去拎位-0-
一路食一路睇住d人溜冰=.=勁想落去溜囉= =""
不過無人陪-3-廢事...
最後10點半走人...
果陣勁大雨=.=
又無拎遮喎= ="
搞到要一路淋一路等-.-
果架巴士半個鐘先離-3-
果半個鐘d雨越落越大=.=""
搞到濕哂=.=""
|