9:30要去到
10:00開始
我&𣈴&妹 9:35左右去到
𣈴&妹去左圖書館先...
10:xx先黎到
p.1唱歌聽5到-____-但好可愛
p.2唔好得去邊=0=
p.3歌劇...果「咪克風」傻傻地
p.4 0k啦
p.5唱得最好l0w...2首國語歌...仲送波版sWeEt比p.1
p.6 0k啦(齊左少少)
今年,無啦啦抽獎第1個抽到我啵...
朱古力*﹏
11日冇打啦......
今日5:xx先放學
放學練歌&舞l0w
聽日聖誕聯歡會呀
s0練歌&舞
放左lU
同wA5 去找misS張拎plaY券券&陪wA5拎表格
misS張問我d 我&y5U既野
同y5U講番
y5U笑l0w&驚訝
m2 to0
y5U出香港呀
......
misSy5U
.................................................................p.s y5U=女fD
今日,11:幾起左身
[p.6] 3分1既人去左周年聚餐...我冇參加←←因為都5方好食la
去果間成日被人「頭訴」既[xx燒烤餐廳]
s0好悶
係房睇書,去圖書館,去阿e度找牙媽......
無野好打lU
8 8