番黎lU
琴日「答」船去梅窩果時,係船度見到1個→bb仔←勁得意...1同佢say hi,佢就大聲叫=]
阿e幫我草齊左~1套孖寶夾~hApPY≧≦
5知打咩好la
8 8
新開張=]
歡迎留言丫 >w<
之前果個bloG整得好嘔
依家e個要整得「令」d 丫 xD
留左言先好走人牙
----------------------------------------------------------------------p.s祝生日大大大快樂
聽日,同阿e,媽,妹,阿e個女......去梅窩反(星期日先番,係渡假屋訓)
之前,有1排,成日都同阿e,媽,妹,阿e個女去梅窩反(又係果間渡假屋-0-咔咔)
番黎再打啦...8 8