星期六
今日,10:xx am醒醒地
11:xx先醒曬
呀媽同呀妹岩岩去完[健康院]番黎,,
呀媽話呀妹「零晨」1:xx又嘔左1次........要去[瑪麗]
事:
琴日1放學,,見到呀妹(幾碎炸)冇番學...原來佢又病左
病:肚痛...想嘔
哭...話好肚痛x100000000...又嘔左3次
呀媽話帶呀妹上[健康院]睇下咩事...(我跟埋去)
護士問洗5洗去[瑪麗]oR[東區]
呀媽話no(果時已經10:xxpm-11:xxpm)...如果呀妹番屋企食完d藥再嘔oR肚痛先啦
8 8今日晚上再打埋整天d野la
星期五
今日,8:10番到學校
annie又黎lU...
睇番上年d相都用左半粒鐘,練歌先練得1粒鐘少d添牙'︹'
係[生活教育]xx將隻腳身左入[櫃同]裡面(討厭滴~)(個[櫃同]係我後面ar)
重要話:
x= 我=
:咪踢la(令轉後面)
:望咩牙?
:關你×事(態度5好)
:傻
----------------------------------------------------------------------------
星期四
今日,8:25先番到學校,遲左牙(隻腳好痛& 1起身就係屋企[攤]左半粒鐘,累到死)
下午,p.6被Miss張罵「瓜」lU,(love滴紙仔)有關e件事件既「一干人」等「瓜」lU...(好彩5關我事)
唉...p.6一連發生金多野(何生反幫人釘耳朵...何生破壞公物...love滴紙仔...MsN大事件...鑫輿國打架事件...數5曬lU)
但係其實我地p.6大部份D人好乖嫁...只不過係某幾個人5乖之嗎=]
p.6努力...5好被人以為我地5乖&睇小我地呀xD
8 8