煙彤…日記
好野 衰野 變態野 搞笑野 恐怖野 核凸野 烏嘈野 傷心野 樣衰野 白痴野 戇鳩野 乜野 乜野 乜野 乜野 乜野 乜野 乜野 乜野 乜野 乜野 乜野     都係晒E一到,入離睇一睇@@ HAHA,嘻嘻,希希
kodylam1993
暱稱: 手槍真好打
國家: 香港
地區: 東區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
今日唔開心定開心~
好耐冇打!!
頭先好好玩~@@
好悶呀@@減肥~!!
琴日冇打日記..而家打...
文章分類
全部 (31)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 31
留言總數: 58
今日人氣: 0
累積人氣: 1105
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 6 日  星期六   晴天


今日幾開心~@@ 開心 分類: 未分類

今日起第補左兩個鍾習~悶~

到左下晝~我同菜卡型同埋許永林去左地鐵ok...話既玩捉~..

不過佢地又嗌我走....唔知佢係咪嬲左我呢..@@ kaka

返到去..唔記得左約左人打波~仆街喇今次.

不過返到屋企留下~@@.見到李淦鈞~#@@#我同佢玩魔戒~玩到痴晒線~@@

唔記得左要去打波~不過個fd打離...我話...聽日先得唔得呀@@因為今日...我唔得閒

!@@@@@得左@@咁又係到玩魔戒喇~@@

玩到夜晚~@@冇野做..同佢去左打千抽同埋食沙爹佬d野....勁到死下死下...返到屋企...

 

好悶呀@@唔知邊個可以同我傾傾計呢~kaka@@



2007 年 1 月 5 日  星期五   晴天


電腦整返好喇~@@ 分類: 未分類

請左兩日假,...冇返學wo@@

不過電腦整返好~開心

日記冇咩好寫..因為e幾日冇咩做//不過電腦整返...唔知玩唔玩online好呢~@@

今日起第去左睇隻腳..個醫生話我隻腳發淡~#@唉

佢話要等到16,17歲先可能...可能..可能會好返wo..

唉@@返到屋企...去左打籃球...不過未開場...@@聽菜卡型佢地講話今日

打波wo...我又想打...成兩日冇打喇...隻手好痕呀@kaka

好喇...夜晚食飯..唔知食咩呢,.,@@



2006 年 12 月 28 日  星期四   晴天


電腦爭小小就整好喇,,,,,,,,,,, 分類: 未分類

之前返左大6...第一日..6點幾上到去...到夜晚去左按摩...勁正

玩4點食左宵夜就返左柏宁(寧)酒店zzz....

第二日...去左長隆(長隆歡樂世界)玩...好多野玩架個到...不過我玩左好小野..玩左個個好鬼死高個個千抽..玩左個轉丁你pk個個唔知乜野杯同埋一架好白痴既飛離飛去既巴屎,,.,.不過玩玩下..我睇一睇個電話..睇下幾點.無啦啦見到菜卡型打左比我(((我返返香港問佢有冇打比我佢話唔記得左//))),,我又打唔到落香港..因為電話卡冇得打./..

玩到夜晚...去左一間叫[源一食品]既野到食野..食到勁飽...

夜晚又按摩..正!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

到第三日...冇野做...下晝同我契老豆個fd去左健身同埋篤波...我冇做...不過係咁睇人篤波...咁又冇左成粒鍾喇...

夜晚其實諗住落d架...不過我同我契老豆一早訓左(2點)//

我契老豆d fd落左d..佢地就好..不過個到 o靚仔(細路仔)都可以落d架....

冇野做...夜晚去左買野...買左一件衫同埋一條褲咋..咩都冇買,,,同埋買左4對物...冇lu

到左第4日..返香港..玩到夜晚...諗住返香港...點知我張回香正係我契老豆個fd到..佢驚我會唔見..比左佢寶管..

不過佢落左香港叫雞架喇//我勁驚返唔到去wo....不過佢都上返離比返張回香正我...嚇死我咩...

返到香港冇野做...去左我姑姐到訓..

琴日夜晚7點幾仲走左去唱k..唱完個陣先係香港仔答的屎返沙雞灣..

返到去勁悶..乜都冇做到就zzz左lu>.......................

今日冇咩做..係我姑姐屋企玩狗...夜晚食m記...kaka@@