今日起身又係咁勁叉眼訓呀我∼不過我做左科學∼諗住聽日唔好咁鬼死早起身∼訓多陣ma@@
做左科學∼仲有3個字先到7點半∼所以又開左陣電腦∼今日返到學校@@係學校門口見到唔郭希彤@@咩事呢∼
哦∼原來今日我地唔駛集會∼....
入到去....同埋死人賓周聰(盧衍聰)一齊食面@@食完比左科學佢抄∼好撚煩呀∼日日問我抄∼仆街啦你去...
同老馮上左1D班∼第一二堂係通識.....通識兩堂都係張SIR代∼郭希彤比左佢個本唔知咩咩日記我睇......個封面@@....無奈囉∼佢又比左個咩野//拍拖經過我睇左個封面@@唔知咩離架呢∼佢死都唔比我睇∼∼算囉∼KAKA...蔡卡型個日記仲要比人收鬼左∼@@不過都比返佢∼我同郭希彤講話張SIR收左佢本野係想攞離睇架咋MA@@郭希彤張我講個D野話比許泳琳知∼@@張SIR代唔駛做野同埋聽書∼希希!!勁正
到左英文∼仆街啦∼又做埋個D野.....悶..
小息食左個3文字咋∼我由今日開始∼∼我D錢唔可以咁快就用晒∼乖乖 !!!!!
到左中文堂∼冇咩野做∼@@悶......
到左科學得個改字∼係咁改正我同郭希彤係咁講個D科學個D野∼佢同我講...佢話〔好野!上科學唔駛聽埋晒個D野〕個D野姐係性教育個D呢//// KAKA@@又同佢傾左好耐∼佢借比我改正∼我又借比佢改正∼....KAKA@@
到左食飯NA@@食埋晒個D咁既...D餐∼仆街啦去∼D野唔好食....嘔\./我攞佢D汁食晒成個飯@@
小息同埋林霖霖/老馮同埋尹尹一齊去左下面食野∼我食左兩盒朱古力∼一盒我比錢∼一盒尹尹請架∼
到左數學∼分組玩個D比菜@@幾好玩∼不過我做錯左WO@@唔知係咪傻鬼左/.\@@5000同埋5000約揀@@我竟然唔識..唔係唔識∼不過係做鬼錯左∼可能唔夠訓∼傻尻左啦,,,,唉
到左兩堂歷屎堂∼小測呀@@全班得3個定係4個人知道要小測∼我冇睇過書呀@@不過都識識地既...希望可以合格啦∼不過就考屎∼唔知點解就考屎冇緊張到∼反而唔想溫書....唔知點解呢!?∼
今日好鬼死多鼻涕呀@@....點解架∼∼∼傷風囉......FUCK@@
|