煙彤…日記
好野 衰野 變態野 搞笑野 恐怖野 核凸野 烏嘈野 傷心野 樣衰野 白痴野 戇鳩野 乜野 乜野 乜野 乜野 乜野 乜野 乜野 乜野 乜野 乜野 乜野     都係晒E一到,入離睇一睇@@ HAHA,嘻嘻,希希
kodylam1993
暱稱: 手槍真好打
國家: 香港
地區: 東區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
今日唔開心定開心~
好耐冇打!!
頭先好好玩~@@
好悶呀@@減肥~!!
琴日冇打日記..而家打...
文章分類
全部 (31)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 31
留言總數: 58
今日人氣: 1
累積人氣: 1106
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 5 日  星期二   晴天


今日好好天牙~@@入離睇睇先啦@@kaka 分類: 未分類

今日起身又係咁勁叉眼訓呀我∼不過我做左科學∼諗住聽日唔好咁鬼死早起身∼訓多陣ma@@

做左科學∼仲有3個字先到7點半∼所以又開左陣電腦∼今日返到學校@@係學校門口見到唔郭希彤@@咩事呢∼

哦∼原來今日我地唔駛集會∼....

入到去....同埋死人賓周聰(盧衍聰)一齊食面@@食完比左科學佢抄∼好撚煩呀∼日日問我抄∼仆街啦你去...

同老馮上左1D班∼第一二堂係通識.....通識兩堂都係張SIR代∼郭希彤比左佢個本唔知咩咩日記我睇......個封面@@....無奈囉∼佢又比左個咩野//拍拖經過我睇左個封面@@唔知咩離架呢∼佢死都唔比我睇∼∼算囉∼KAKA...蔡卡型個日記仲要比人收鬼左∼@@不過都比返佢∼我同郭希彤講話張SIR收左佢本野係想攞離睇架咋MA@@郭希彤張我講個D野話比許泳琳知∼@@張SIR代唔駛做野同埋聽書∼希希!!勁正

到左英文∼仆街啦∼又做埋個D野.....悶..

小息食左個3文字咋∼我由今日開始∼∼我D錢唔可以咁快就用晒∼乖乖!!!!!

到左中文堂∼冇咩野做∼@@悶......

到左科學得個改字∼係咁改正我同郭希彤係咁講個D科學個D野∼佢同我講...佢話〔好野!上科學唔駛聽埋晒個D野〕個D野姐係性教育個D呢////  KAKA@@又同佢傾左好耐∼佢借比我改正∼我又借比佢改正∼....KAKA@@

到左食飯NA@@食埋晒個D咁既...D餐∼仆街啦去∼D野唔好食....嘔\./我攞佢D汁食晒成個飯@@

小息同埋林霖霖/老馮同埋尹尹一齊去左下面食野∼我食左兩盒朱古力∼一盒我比錢∼一盒尹尹請架∼

到左數學∼分組玩個D比菜@@幾好玩∼不過我做錯左WO@@唔知係咪傻鬼左/.\@@5000同埋5000約揀@@我竟然唔識..唔係唔識∼不過係做鬼錯左∼可能唔夠訓∼傻尻左啦,,,,唉

到左兩堂歷屎堂∼小測呀@@全班得3個定係4個人知道要小測∼我冇睇過書呀@@不過都識識地既...希望可以合格啦∼不過就考屎∼唔知點解就考屎冇緊張到∼反而唔想溫書....唔知點解呢!?∼

今日好鬼死多鼻涕呀@@....點解架∼∼∼傷風囉......FUCK@@



2006 年 12 月 4 日  星期一   陰天


唉@@今日.....大家睇啦@@kaka 分類: 未分類

唉@@今日我起身好眼訓∼次次都係咁∼不過未做晒D功課@@

所以我一起身就做左英文個張子仔@@

好眼訓∼做完我就返左學校@@今日...有D野唔好話比人知WO...我今日冇帶皮帶呀@@KAKA  好彩冇比人知姐!

返學校個陣∼係學校門口見到我平日好撚死曾既郭希''嘟''@@不過佢冇理我∼我都冇理佢∼@@

入到去食左個3文字同埋一個飯團@@勁撚死人飽飽.......

因為有錢∼堅係要食返D野慶祝架啦∼

第一堂.......音樂@@我同林霖霖出左去考屎∼我唱得好大聲架喇∼不過冇望前面咋MA@@個老屎話我冇唱WO.....

到左電腦堂∼個老屎講撚埋晒D仆街野∼聽果個都KAI既....

尹尹無撚啦啦同我講@@生日WO@@唔識人啦∼....何頌軒個死ON 9仔又跟佢講@@仲要彈多句〔生日大晒牙∼?〕

我同返佢講∼生日唔係大晒既@@佢冇野講∼跟住∼老屎叫晒我地出去睇野∼佢走埋離同我講〔話你生日姐∼唔話得咩〕

我同返佢講〔生日唔係唔話得∼不過我生日唔係大晒既〕未講完佢就走左去老屎到∼ON 9仔淆呀@@?? KAKA

英文冇咩做∼小息食左D野咁囉∼

中文同埋數學冇咩發生@@

地理有一樣好古怪既野發生∼未攞書個陣個郭希彤問我你冇帶地圖集牙∼?

我口啞啞@@答佢...有帶呀@@

佢整返張枱@@佢渣住我張枱話∼我整返D枱呀..

下∼同我講返野∼...唔係呱∼....

地理冇咩發生∼不過兩堂科學我地大家都有講有笑∼又唔係有笑既@@不過係大家都有傾計∼仲傾左好耐@@咁就過左一日幾開心既一日喇∼不過下星期要考屎∼仆街喇∼@@...



2006 年 12 月 3 日  星期日   晴天


今日幾開心@@...kaka..生日呀@@ 熱情 分類: 未分類

今日起身用蛋高做早餐∼因為琴日冇食到∼起左身同埋5隻狗玩@@ 

我姑姐返到工@@我表哥起左身@@佢同我落左天悅買左3件衫同埋一條牛仔褲@@+.+

因為琴日食野個陣我契老豆比左500蚊我@@我姑姐比左300蚊我@@姐係有800蚊∼所以去左買衫....

買完衫∼2點半左右返到離柴灣@@

返到離睇下我電腦下載個隻GTA SA玩唔玩得∼點知都係比佢玩尻死∼.....唔得....所以我叫李淦鈞幫我整隻..

唔知佢得唔得呢∼/...?

搞掂晒D野∼去左食吉野家∼@@  個陣傻左...試左個乜野//有吞拿魚同埋X子(唔記得左點打∼姐係打橫行個隻野)個個咁既飯∼一開始幾好味∼食食下有D屎忽味∼KAKA@@又唔係既@@姐係好難食囉///仲有好多冇食我就走左喇∼..

食完野∼@@4點幾架喇∼去左打左陣波同埋打左陣千抽∼@@好悶∼

返到屋企比林霖霖鬧左陣∼尹尹打比我∼佢同我講生日快樂∼好開心∼KAKA@@佢話下個星期請我去食飯∼

好AR@@

返到離∼諗全做網上月讀∼不過冇做@@因為仲有好多功課未做AR∼@@要比心機呀....KAKA   @@咁就過左一日好開心既一日喇∼@@