今日起身好眼訓仲好悶∼@@不過科學未做晒∼所以今日起身做埋先返學∼@@不過做做下做到7點3
就做晒∼so玩左陣電腦∼@@到左7點半返左學校@@
第一堂開始喇∼第一堂係歷屎@@幾好玩∼因為分4組玩問答∼書左要汁垃圾@@第3組比個on 9仔何頌軒搞到要汁垃圾@@kaka
第二堂∼@@音樂@@我要測返音樂個個乜野測驗@@唉@@係個角位到測返∼@@.......返到埋位仲唱左幾手歌tim
第三堂係英文∼尹尹話我msn張相渣住個電話好型仔wo@@哈哈∼多謝@@
到左木工做個個咩野波利有個名個個野∼今日要打窿同埋整條野落去@@整左兩堂∼勁撚身苦wo@@又難整...
到左到兩堂中文∼唉...勁悶∼又要背默個個咩野〔客至〕屌∼唔撚識TIM...
到左數學堂@@鄺老師話佢打中一定要走∼@@哈哈..打中88都唔講就走左LU@@
放學返到屋企@@係我留下有幾個小學FD搵我∼屌@@
咁耐先離∼....@@
佢地上左離我屋企@@不過一陣就走晒∼得返黃漢謙一個係我屋企同我傾左陣計同埋睇左陣喊片@@
跟住我表哥離左∼佢同我睇GATSBY個D頭髮問題@@佢用泥∼我用髮乳大家整頭∼勁HIGH @@@KAKA
食埋晚飯∼又飲左湯@@ KAKA 幾開胃∼仲食左兩舊西餅∼@@希希..咁就過左一日喇∼星期3勁悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶
|