今日遲左d起身..悟空有小小睇唔到呀!!!!!!
琴日又係又夜先訓...因為呀媽好夜返呀ma..米等埋佢law..
今日1點幾,,呀媽打黎話佢唔返工而家返緊屋企wo..
我緊係開心啦...''唔洗返工...
之後佢返左黎訓覺;;;;我就係電話到down左好多歌..
哈哈[][]係mp3鈴聲黎ga..$$15一首..ok貴..
到左3點幾..我就去左拎我ge回鄉証..
我冇唸過有咁多人ga...
我排隊個時有一pair人係我前面..
佢地好糯呀...佢地排左好耐ga啦ma,.,.
佢地排完至知冇得拎籌呀..糯死左,,仲排左好耐tim..
門口都有寫話冇晒啦,,,仲排...後面有好多人都冇排啦..見到冇籌拎..
比佢地激死..
返黎個時..我係小巴到見到有一個細路//
佢好似莫凱him ga...
把聲又好似..又係咁高咁大wo..
似到爆..最衰睇唔到佢果樣啦...
但係睇到我都唔會問佢拎簽名啦..=.="""""
返到黎我就睇電視...冇野做..
___
|