-Call me Koey
-Nov 16th 1992 my regrets
-I love My Chemical Romance, The Use, Taking Back Sunday, Johhny Depp
-Im emo
-I love rock music
-I hate the ppl who wrong me
-Im afraid of crowd
-IM NOT OKAY

 
 
  
   

 
 
  
  

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: SIGN::

 
最近三個月尚無任何留言



 

 

2005 年 9 月 10 日  星期六  

 

100問

轉左bgmusic la又,,今次呢首好靜...得guitar同vocal...有時聽番D靜歌都唔錯...

1]大名`KoEy
2]
你去開邊間剪頭`唔定
3]
理想對象點樣既先`同我傾得埋
4]
最鐘意邊張相`
5]
最鐘意邊句歌詞`好多wo…
6]
邊首歌代表到你或者你同佢`世界不賜給什麼,,我也不覺得難過
7]
易唔易喊`係人面對死都唔喊
8]
電腦wallpaper係咩`Gundom><
9]
手提wallpaper係咩`屋企個琴
10]
最鐘意去邊個WEBSITE`climax,,diaryxp
11]
相簿係咩`有開過,,冇相係入面
12]MSN
係咩`koeycake,,不過開唔到
13]icq
係咩`240664741
14]
崇唔崇尚名牌先`no,,某程度上討厭
15]
睇開邊本雜誌`Milk
16]
最鐘意邊個`endy
17]
SUB左幾多人落你XANGA`冇呀,,我用diaryxp...
18]
XANGA每日幾多人`唔知
19]
邊個俾依個100題你`     關關wo
20]
做咩要玩XANGA`專登幫人留言
21]
最鐘意邊個XANGA`唔知
22]
你個XANGA宜家有幾多個人`la wo…咁多xanga
23]
D FRD邊個最靚女`小娜同gigi
24]
D FRD邊個最靚仔`??
25]
用咩聽歌`出街mp3,,屋企就”highfly”
26]
幾點起身`平時7,,testquizexam就唔知
27]
用咩洗頭`水加洗頭水
28]
用咩搞個頭`好多
29]
你幾高`155la
30]
你幾重`唔知
31]
自己有咩最唔好`玩野玩過火
32]
自己有咩最好`玩野
33]
你鐘意個個人點樣架`對我好咪like lo…
34]
無聊會做咩`呆坐
35]
有冇WEB CAM`冇呀><
36]
電腦係房定廳`
37]
唔開心會點做`唸下點死,,喊曬出黎,,正常
38]
無聊有咩做`搵人同我一齊無聊
39]
呢排有咩煩`好多
40
收藏左d`fdd
41]
去過邊度TR!P`?
42]
仲想去邊`日本
43]
聽日世界末日你會做咩`自殺
44]
外星人黎左HK..點算`同佢做朋友
45]
出年有得去火星你去唔去`我係火星落黎家wo…
46]
最鐘意邊間學校`協和
47]
最憎邊間學校`唔知
48]
形容下你間房`4面牆,,結他一支…cd一堆
49]
形容下你屋企`冇咩家….
50]
最鐘意邊句說話`??
51]
最傷心邊句說話`
52]
最憎邊句話`用英文鬧人
53]
最憎去邊`番歸
54]
咩台架電話`3
55]
玩唔玩SMS`唔玩
56]
對上打左俾邊個`shir
57]
對上見到邊個`家姐
58]
出唔出夜街`唔多
59]
打邊爐定BBQ`冇咩feel
60]
生日會做咩`喪玩
61]
最夜試過幾點訓`冇訓
62]
羨慕邊個`mini band d
63]
承上題..點解`mind有自由
64]
對上睇左咩戲`千杯不醉
65]
呢排有咩大計`真係要讀書la><
66]
睇左古巨基演唱會未`冇呀,,冇咩興趣
67]
準備睇邊個演唱會呀下次,,Endy
68]
幾時放完復活番學`??
69]
復活放左幾日`??
70]
出街最想撞到邊個`endy…
71]
出街最唔想撞到邊個`識又唔熟既人
72]
邊個FD最耐無搵`俊俊
73]
做晒HW`no
74]
最憎邊首歌`廢事得罪人
75]
如果你係LES/GAY你會搵邊個`唔知
76]
你宜家諗緊咩`空白一片
77]
鐘意搵邊個出街`fds
78]
當你遇到兩個都好鐘意既人`咁點呀??
79]
想訓未呀`
80]
咩星座`天蠍
81]
番學用咩袋`bgw
82]
銀包用咩`史力奇
83]
銀包有咩`,,學生證,,圖書證,,身份證
84]
個頭點樣架`
85] 1
日洗幾次白白`最少1
86]
同唔同到EXFD`同到
87]
對邊類人特別有好感'好想識佢無論男定女`音樂人
88]
重唔重色輕友`
89]
訓唔著會做咩`呆坐
90]
而家有咩好想做但唔可以做`好多wo
91]
訓覺係米大字型定孿埋咁訓`唔定ga
92]
拿得起放得低`唔係
93]
對自己有冇信心`
94]
你玩左XANGA幾耐`xanga?
95]
知唔知XANGA點讀`xan__ga__
96]
最鐘意做咩`903
97]
俾你揀要細佬定亞妹`細佬
98]
有幾多個SUBXANGA`= =
99]
點解SUBXANGA`= =
100]
做完喇'有咩FEEL!NG`好多xanga….

 

刊登時間︰2005-09-10 07:52 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


星期6

今日冇野講....

刊登時間︰2005-09-10 07:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]