-Call me Koey
-Nov 16th 1992 my regrets
-I love My Chemical Romance, The Use, Taking Back Sunday, Johhny Depp
-Im emo
-I love rock music
-I hate the ppl who wrong me
-Im afraid of crowd
-IM NOT OKAY

 
 
  
   

 
 
  
  

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: SIGN::

 
最近三個月尚無任何留言



 

 

2005 年 8 月 28 日  星期日  

 

去街...* 愉快

今日同家姐出左mk,,首先同佢去買書...一路行d人就一到問"係咪買書呀?",,

心唸:買書關你咩事....= =

一度行,,佢就一路跟跟跟...嘈嘈嘈,,好煩呀><之後去到要排隊..排左一陣仔...買左la...

之後去旺中,,家姐要buy書包,,買左個啡色...

之後行行行...我買左條褲同頂帽...行到5點幾就番歸,,

d功課好似5號先交wo...好yeah!!不過唔知堅唔堅...= =張回條又寫得唔清唔楚...

張英文ws唔知點算呀!!><有冇人可以救下我....

 

刊登時間︰2005-08-28 07:47 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 27 日  星期六  

 

星期6.... 愉快

今日...要補maths,,補補補,,佢又扯開話題...無啦啦叫我囉本暑假作業出黎...sh...= ="我做得一半,,仲要跳黎做...比佢睇,,好彩佢冇黑面,,唔係我唔知點...之後就係咁2找左d未做既話自己唔識做~佢解解解...本應我識家...不過佢講講下...佢愈講我愈唔明,,真係唔講好過講...= ="

之後睇音樂無邊...有側田...d高音超勁,,有鼓教...我好用心咁睇呀...haha~!!

之後上網睇下野...有2條友超爆笑...唱歌咪嘴咪得勁搞笑,,又有感情~正....= ="哈哈~!!

咁又一日lo...聽日要做功課啦!!

刊登時間︰2005-08-27 06:27 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]