-Call me Koey
-Nov 16th 1992 my regrets
-I love My Chemical Romance, The Use, Taking Back Sunday, Johhny Depp
-Im emo
-I love rock music
-I hate the ppl who wrong me
-Im afraid of crowd
-IM NOT OKAY

 
 
  
   

 
 
  
  

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: SIGN::

 
最近三個月尚無任何留言



 

 

2005 年 8 月 24 日  星期三  

 

今日

今日做曬d閱讀報告...(中文),,英文果d唔知點做...今日同左好耐冇見既阿王兆傾,,幾好傾呀~!!haha...

今日好想嘔...唔知做咩個心倪住倪住~好辛苦><

晚夜打左比Shir仔....唔緊要啦~!!下次努力過....

聽收音機...阿卡比槍擊事件做完啦~無啦啦好想買佢\地隻碟tim...聽日落去睇睇...

~~~~~~今日打都個日記一節節tim...唉~今日好累呀~成日都係...= =做咩都冇曬心機...好唔知點...a!!唔想咁呀..死啦死啦死啦 ~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...真係唔想再係咁...打左勁多廢話tim= =

 

刊登時間︰2005-08-24 08:59 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 23 日  星期二  

 

冇題目...*

今日冇街去...係屋企悶,,一早家姐都搶左電腦...咁我就彈下琴咁啦...= =

之後12點幾同25仔icq...佢\出左門口之後又冇野做啦,,等等等...等運到...~朱朱打比我呀!!去街啦去街啦,,點知原來問我借作文紙...= =\"約左佢\係我屋企留下等...未落去果時...Connie打比我話傾計,,下??佢\打比我??我問佢\點解搵我...佢\話........................\"因為我唸唔到仲有冰個係呢個時候得閒\"~~~~~好可憐呀><連connie都知我無聊成咁la,,

傾傾下~佢\話B班大關做班主任...ToT死得啦~!!古中左呀~大關...= =\"佢\話a班Mr Lam wo...希望佢\收錯風啦= =\"

傾完,,落街做好人,,比作文紙朱朱...佢\去圖書館.....aaaaaaa= =\"真勤力...

又一日...

 

刊登時間︰2005-08-23 08:56 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]