今日有好多感想呀!!
今日Shirley同gigi去左游水水~!!
本應去斧山游...不如琴日see tv~話果度爆水管,,=口=啞曬!!
so,,去左何文田~係m記等...
shirley mami帶我地去答車,,之後就走~
係車度傾傾下~真係發覺shirley mami幾好ga!!
比著係我媽,,彩我都傻啦~!!
出到,,等左幾個字就入得~都唔多點洗排隊...
入到去,,頂!!關左最好玩個個池,,= ="
又唔出去~so,,浸左陣,,終於出左去,,勁曬arr!!不過好玩dd~
玩玩下,,開番果個池ow!!好yeah!!>3<
狂發癲,,勁玩~之後呢係滑梯底玩ture or dare~其實係ture or ture~
因為dare要攬住個救生員!!kaka,,xdd,,
傾左好多野!!之後走啦!!
去左間野度食!!爆怪呀D味!!態度又差!!!
之後找bus~!!又唔想backhome住~seesee下,,
去紅ham la!!答7B~
好開心!!shir話覺得自己大個左...
講講下又覺,,以前超怕去街家我!!落樓下都怕盪失路,,
不過e+,,自己中意去冰就去冰~!!yeah!!好feel arr~
遲D好想係mtr狂答,,想幾時落就幾時落~好正呢!!
行吉之島~都有野行既~又扭左蛋蛋la~!!好型的...
之後buy左食就走啦!!
好支力呢!!好開心呀不過~!!

好野想講!!就係~Endy野音樂好正~!!
我聽左佢隻碟差唔多成半年啦~!!係唔會聽厭的!!>3<愛死佢啦!!
成隻碟都係好歌~!!好值得buy~>3<
買啦買啦!!支持正版音樂!!
支持原創音樂!!
支持Endy!!
|