-Call me Koey
-Nov 16th 1992 my regrets
-I love My Chemical Romance, The Use, Taking Back Sunday, Johhny Depp
-Im emo
-I love rock music
-I hate the ppl who wrong me
-Im afraid of crowd
-IM NOT OKAY

 
 
  
   

 
 
  
  

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: SIGN::

 
最近三個月尚無任何留言



 

 

2005 年 8 月 4 日  星期四  

 

游水~*

今日有好多感想呀!!

今日Shirley同gigi去左游水水~!!

本應去斧山游...不如琴日see tv~話果度爆水管,,=口=啞曬!!

so,,去左何文田~係m記等...

shirley mami帶我地去答車,,之後就走~

係車度傾傾下~真係發覺shirley mami幾好ga!!

比著係我媽,,彩我都傻啦~!!

出到,,等左幾個字就入得~都唔多點洗排隊...

入到去,,頂!!關左最好玩個個池,,= ="

又唔出去~so,,浸左陣,,終於出左去,,勁曬arr!!不過好玩dd~

玩玩下,,開番果個池ow!!好yeah!!>3<

狂發癲,,勁玩~之後呢係滑梯底玩ture or dare~其實係ture or ture~

因為dare要攬住個救生員!!kaka,,xdd,,

傾左好多野!!之後走啦!!

去左間野度食!!爆怪呀D味!!態度又差!!!

之後找bus~!!又唔想backhome住~seesee下,,

去紅ham la!!答7B~

好開心!!shir話覺得自己大個左...

講講下又覺,,以前超怕去街家我!!落樓下都怕盪失路,,

不過e+,,自己中意去冰就去冰~!!yeah!!好feel arr~

遲D好想係mtr狂答,,想幾時落就幾時落~好正呢!!

行吉之島~都有野行既~又扭左蛋蛋la~!!好型的...

之後buy左食就走啦!!

好支力呢!!好開心呀不過~!!

好野想講!!就係~Endy野音樂好正~!!

我聽左佢隻碟差唔多成半年啦~!!係唔會聽厭的!!>3<愛死佢啦!!

成隻碟都係好歌~!!好值得buy~>3<

買啦買啦!!支持正版音樂!!

支持原創音樂!!

支持Endy!!

刊登時間︰2005-08-04 08:42 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 3 日  星期三  

 

又水水,, 愉快

今日又去游水~聽日又游~

不過唔同人~唔同既!!kaka~

今日同阿媽同細佬去~

ok多人啦~!!冇咩游係hea下~同細佬玩下咪lo,,

游左2個hrs就back home la~玩icq...

橙橙話燒野食~!!好啦!!kaka~我都係燒lo~

我地buy都ok家其實~!!

好啦~同shir仔發下癲咁~又一日la!!

刊登時間︰2005-08-03 08:06 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]