-Call me Koey
-Nov 16th 1992 my regrets
-I love My Chemical Romance, The Use, Taking Back Sunday, Johhny Depp
-Im emo
-I love rock music
-I hate the ppl who wrong me
-Im afraid of crowd
-IM NOT OKAY

 
 
  
   

 
 
  
  

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: SIGN::

 
最近三個月尚無任何留言



 

 

2005 年 7 月 22 日  星期五  

 

Happy Friday~

Happy Friday呢句野已經冇咩意義啦~

以前Friday之後星期6有得放假就話hapi~

now......唉~無聊之極...~!!

今日去左Libbary~同家姐去~

借左3本書~全部都係靈異野!!~

之後hea~!!haha~kaka~

刊登時間︰2005-07-22 08:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 7 月 21 日  星期四  

 

好驚嚇!!

琴日~去左see舞台劇!!

同家姐同2個佢既fds~有Kai明同17樓姐姐...

一見到佢地我就做左自閉仔喇!!唔出聲唔出聲唔聲~

答bus~我企埋1,2邊~唔出聲唔出聲唔聲~

去到~仲有1個鐘...有排啦!!

臨入場...嘩~原來家姐果班有幾10幾個去...ms姜,謝同史都去...

10幾個大哥哥大姐姐呀!!好驚嚇arrrr!!~

又扮自閉仔...唔出聲唔出聲唔聲~

see lo~幾好睇...

黃熾明真係演得好奸...

see see下...個故事同深雪本"第8號當舖"差唔多既??

算啦~幾好see la都!!

完左之後...嘩係??

佢地成班5A同D老師影相!!

我就...又退後~唔出聲唔出聲唔聲~

有一個哥哥同我一齊退...咦??佢唔係5A家??

之後ms謝叫埋我地2個照~

立刻~=口=啞曬...!!

影lo咪~有個姐姐個答我博頭~超驚!!

走lo~!!落雨??

10幾人得1把遮同一件雨樓...

gogogogogo!!終於上左bus喇~

backhome問家姐先知個哥哥係F.7~

唔怪知咁熟口面~仲之就間下佢家焯係邊啦!!

之後食左麵~訓lo...

刊登時間︰2005-07-21 12:49 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]