琴日~去左see舞台劇!!
同家姐同2個佢既fds~有Kai明同17樓姐姐...
一見到佢地我就做左自閉仔喇!!唔出聲唔出聲唔聲~
答bus~我企埋1,2邊~唔出聲唔出聲唔聲~
去到~仲有1個鐘...有排啦!!
臨入場...嘩~原來家姐果班有幾10幾個去...ms姜,謝同史都去...
10幾個大哥哥大姐姐呀!!好驚嚇arrrr!!~
又扮自閉仔...唔出聲唔出聲唔聲~
see lo~幾好睇...
黃熾明真係演得好奸...
see see下...個故事同深雪本"第8號當舖"差唔多既??
算啦~幾好see la都!!
完左之後...嘩係??
佢地成班5A同D老師影相!!
我就...又退後~唔出聲唔出聲唔聲~
有一個哥哥同我一齊退...咦??佢唔係5A家??
之後ms謝叫埋我地2個照~
立刻~=口=啞曬...!!
影lo咪~有個姐姐個答我博頭~超驚!!
走lo~!!落雨??
10幾人得1把遮同一件雨樓...
gogogogogo!!終於上左bus喇~
backhome問家姐先知個哥哥係F.7~
唔怪知咁熟口面~仲之就間下佢家焯係邊啦!!
之後食左麵~訓lo... |