**更新左**
e+ 12:21~冇發生D咩事!!
可能一陣間去街~
嘩~!!又找到個正網~"十一狂潮"!!
我想去see家~but都係冇go~
不過天冇絕人之路~終於比我找到呢個網!!kaka~
佢播曬2日既show出來呀!!好hapi呀~yeah!!
"十一狂潮"有高潮樂隊!!正爆~kaka!!
最正係有Endy呀!!佢同Candy同一峰cazoverrrrr~!!
好正呀!!仲有好多good歌手!!
仲比我知道有隊野"Dear Jane"~
之前都有聽過!!but今次係第一次正式咁聽~都唔錯呀!!haha~!!
好Hapi呢~^^呢個網左幫我度過左個朝早啦~kaka!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
E+係09:51~(夜晚)
今日本應有街去~之後唔去~之後又去左~
shirley開頭話晚得制唔去~
之後我係home開左隻碟see~太悶~!!
頂唔順~終於落左街...
去左碟舖有冇新碟~冇呀!!
又冇Climax隻碟~唉...好難找家!!
see到趣儀姐~好無奈...no野講~!!
之後一條人答小巴落WTS~
去大眾~深雪有新書~想buy...
之後打比Shir!!叫佢落埋黎~
佢到左啦~就去左荷李活~...又去??a...
想碰下熟人~but碰到...debby??(有冇串錯??)
我同shirley不約而同咁爆左句頂...
之後~快閃快閃快閃!!
嘩~碰到俊俊個xgf ow??
靚左呀!!kaka~
之後就back home~6鐘幾啦都!!
See "星期日檔案"~講Lolita(有冇串錯??)!!
我不嬲都接受到Lolita家!!But唔會著姐~ |