-Call me Koey
-Nov 16th 1992 my regrets
-I love My Chemical Romance, The Use, Taking Back Sunday, Johhny Depp
-Im emo
-I love rock music
-I hate the ppl who wrong me
-Im afraid of crowd
-IM NOT OKAY

 
 
  
   

 
 
  
  

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: SIGN::

 
最近三個月尚無任何留言



 

 

2005 年 7 月 18 日  星期一  

 

冇題目...* 愉快

今朝阿媽無啦端叫我地寫個timetable~

佢話廢事我地方廢光陰ow...= ="

痴線咩??你認為我會跟住黎做咩??

11點幾~電話響...我以為係free b~

原來係梁家x~嘩!!仲係女仔聲!!

佢話去SEE戲...

BUT MANDY同彤姐都唔去~SO,,唔去lo...~

頭先上網see結他...找到個好網~教你結他...

正想囉個結他出來彈~

家姐竟然搶先一步...= ="囉左...

佢話要借比佢個fd喎...

唉~又冇得彈啦...都唔知要借幾耐家~!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

嘩~死啦!!

聽日要補習呀!!

 

刊登時間︰2005-07-18 01:03 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 7 月 17 日  星期日  

 

7月17日...* 愉快

**更新左**

e+ 12:21~冇發生D咩事!!

可能一陣間去街~

嘩~!!又找到個正網~"十一狂潮"!!

我想去see家~but都係冇go~

不過天冇絕人之路~終於比我找到呢個網!!kaka~

佢播曬2日既show出來呀!!好hapi呀~yeah!!

"十一狂潮"有高潮樂隊!!正爆~kaka!!

最正係有Endy呀!!佢同Candy同一峰cazoverrrrr~!!

好正呀!!仲有好多good歌手!!

仲比我知道有隊野"Dear Jane"~

之前都有聽過!!but今次係第一次正式咁聽~都唔錯呀!!haha~!!

好Hapi呢~^^呢個網左幫我度過左個朝早啦~kaka!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

E+係09:51~(夜晚)

今日本應有街去~之後唔去~之後又去左~

shirley開頭話晚得制唔去~

之後我係home開左隻碟see~太悶~!!

頂唔順~終於落左街...

去左碟舖有冇新碟~冇呀!!

又冇Climax隻碟~唉...好難找家!!

see到趣儀姐~好無奈...no野講~!!

之後一條人答小巴落WTS~

去大眾~深雪有新書~想buy...

之後打比Shir!!叫佢落埋黎~

佢到左啦~就去左荷李活~...又去??a...

想碰下熟人~but碰到...debby??(有冇串錯??)

我同shirley不約而同咁爆左句頂...

之後~快閃快閃快閃!!

嘩~碰到俊俊個xgf ow??

靚左呀!!kaka~

之後就back home~6鐘幾啦都!!

See "星期日檔案"~講Lolita(有冇串錯??)!!

我不嬲都接受到Lolita家!!But唔會著姐~

刊登時間︰2005-07-17 12:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]