-Call me Koey
-Nov 16th 1992 my regrets
-I love My Chemical Romance, The Use, Taking Back Sunday, Johhny Depp
-Im emo
-I love rock music
-I hate the ppl who wrong me
-Im afraid of crowd
-IM NOT OKAY

 
 
  
   

 
 
  
  

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: SIGN::

 
最近三個月尚無任何留言



 

 

2005 年 7 月 9 日  星期六  

 

~做下isabel既102問~

1.中文名:穎
2.
英文名:KoEy
3.
花名:KoKo仔,,KoKoey,,淇芷餅(小學D人係咁叫家...)

 4.年齡:12
5.
性別:F

6.生日日期:16,Nov,1992

7.出生地方:HK
8.
中學:CCC.協和
9.
大學:讀到咩??

10. 居住地方:慈雲山

11.小時相數目:好多下OW...
12.
小時喝奶粉牌子:你記得呀??

13.小時最愛的東西:唔知雅~
14.
小時最愛做的事:咬手指...
15.
小時最愛的人:自己
16.最愛的人:自己

 17.願望:夾Band,,以音樂維生<<隨心所欲...
18.
想做職業:Band友,,DJ
19.
想住地方:你屋企呀!!

 20.想去旅遊地:你屋企
21.
想嫁既人:愛我的人...

 22.想買既野:電結他,,Drums同買過部琴佢呀唔該...
23.
想打既人:對愛情唔認真o個D賤人,,
24.想生BB數目:唔多想
25.
食物:好多
26.
顏色:紫色同黑色
27.
歌星:周國賢
28..
歌曲:14天,,大不了(Punk Rock)
29.
天氣:唔熱,,多風
30.
朋友數目:200000000000000000個
31.
卡通:Climax系列
32.電影:行運超人
33.
書籍:唔知
34.
作者:深雪,,少爺占
35.
國家:唔知
36.
植物:草
37.
動物:蒼鼠


38.最討厭
食物:皮蛋,,賣相核突

39.最討厭
顏色:
40.最討厭
歌星:Cream ar!!唔該早D收當la...

 41.最討厭歌曲:冇
42.最討厭
天氣:熱
43.最討厭
朋友:姣,,扮可愛,,扮晒好多仔溝個D
44.最討厭
卡通:太低能o個D
45.最討厭
電影:不知所謂又悶o個D
46.最討厭
書籍:悶書
47.最討厭
作者:寫野毫冇吸引力o個D請收工...
48.最討厭
國家:冇
49.最討厭
植物:冇
50.最討厭
動物:核突既...


51.家中有人:6人
52.
寵物:冇

53.
兄弟姐妹:1 bro,,1 sis
54.
表兄弟姐妹:19
55.
堂兄弟姐妹:
56.
房中公仔:十幾
57.
房中無謂野:100000000000000000000
58.
房中無印筆:唔多like無印D筆
59.
房中書本:冇數
60.一日洗白次數:1,2次
61.
一日換衫次數:2,3次
62.
一日洗臉次數:2次
63.
一日刷牙次數:2次
64.
一日幾多餐:3,4餐
65.
一日講hank you次數:我慣左講thx或者多謝~

關於朋友
66.
最遠:冇

67.
最近:個個都近

 68.最高:傻仔明
69.
最矮:矮仔聰
70.最醒:威哥,,花仔,,俊俊,,文諾,,小峰峰
71.
最笨:
72.
最漂亮:你
73.
最樣衰:我
74.
最天使:你
75.
最魔鬼:我
76.
最可愛:你
77.
最討厭:有D姣婆

78.
最勤力:Belbel,,Mickey
79.
最懶惰:

 80.最守時:你
81.
最不守時:你
82.
最知己:Mandy,,Shir,,gi,,Christ
83.
最是非:我
84.
最誠實:你
85.
最大話:有Dla~

 86.最神秘:你
87.
最長久:自己

88.
最有緣:18樓大眼靚仔

89.
最有份:下??

90.
最吹水:

91.生肖:馬嬲
92.
走堂:一次試過上上下堂跑出課室

93.
發脾氣:always發啦...

94.
去睇戲:always~

95.
去唱K:always~

96.
去飲野:通常會食埋

97.去吹水:日日
98.
聊電話:
有時
99.
玩電腦:
日日
100.
化妝:
唔多
101.
戀愛狀況:
自戀

 102.拍拖次數:3次

刊登時間︰2005-07-09 11:15 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 7 月 8 日  星期五  

 

~*Happy Friday!!*~ 愉快

今日一早比琴老師個電話嚇醒~

發夢see到E-Pui呀我...比個電話嘈can醒~sh...

我屋企有5個電話~一響就好似爆炸咁~

死都比你嚇番生啦...

扒低繼續訓~又發唔番個夢ow~

個夢係band房~個Guitar超靚家~!!!好掛住...

起左身~又Hea!!

同gi同shir傾陣電話~

食飯~彈琴~

之後飛去美孚學琴...買左本Milk~

又係Rain...唔多好興趣ow...好靚仔咩??

去到~琴老師問我"你中唔中意唱歌家??"

我話"中意"~

好驚嚇~冇啦啦問我問題~仲要超有善~

又唔知自己成日好惡咁款ow...

之後都係逃唔過比人鬧既厄運...唉~

刊登時間︰2005-07-08 08:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]