Zoey 比嘉嘉比shirshir比我.......既100問(好似係咁)
1.咩班:1 E
2.班有幾多人:4 2
3.咩花名:koko仔.
4.邊個班主任:5指山同sqare ho
5:最憎邊個老師:Mr Lo
6.點解:殘人
7.俾你向佢講一句野你會講:番屋企讀多幾年書先出黎教啦!!
8.最鍾意邊個老師既堂: Miss Yuen
9.你覺得邊個老師最殘暴 : 楊sir
11.班入面邊個最靚仔: 你ar
12.班入面邊個最靚女: 你ar
13.班入面邊個最高: 諾咩??
14.班入面邊個最大隻: 肥榮
15.班入面邊個最有男人味:肥榮瓜??咁大隻…
16.班入面邊個最有女人味 : 唔知ow…
17.班入面邊個最多花名: 5指山lo~
18.班入面最想打邊個: 黃澤康
19.班入面最想同邊個玩: ShirShir仔
20.班入面邊個最鍾意乾淨: 唔知
21.班入面邊個最口臭: 唔知
22.班入面邊個最污糟: 唔知.
23.班入面邊個最串: 外星人聰聰!!(放學i c u果個)
24:班入面邊個最得意:嘉嘉
25.班入面邊個最多野講:4號
26.班入面邊個講野最好笑:花仔
27.請隨手up幾個班入面人地既花名:ShirShir仔,朱朱仔,嘉嘉,ceci,喪標,阿花
28.班入面邊個花名最好聽:阿花
29.班入面邊個最鍾意溝女: Ken
30.班入面邊個最鍾意溝仔:唔知呀??
31.班入面邊個成日吾返學:楊兆桃
32.班入面邊個吸毒: 冇la~
33.你覺得你地班團吾團結:團~非常團
34.你覺得你地班勁吾勁: 超爆激喪勁”勁”~!!
35.你覺得你地班小圈子多吾多:唔多la~
36.班入面有冇同人傳緋聞: 少少la~
37.請隨手up幾對緋聞男女: 少到我都唔知,,
38.班邊個最好人: Shirshir對我最好~其實所有人都好好~
39.班邊個成日睇4仔: 唔清楚~
40.班入面邊個最煩:自己~
41.班入面邊個講野最大聲: 我覺得係gigi仔
42.班入面邊個最正: 你呀!!
43.班入面有邊個有工開: 我
44.有咩秘密淨係喺班入面:冇既我唸就…
45.你有冇試過轉班: 冇
46.班入面邊個個頭最大: 唔知
47.班入面邊個最多班點:唔知
48. 班入面有冇煙民:冇既~
49.班入面邊個領導才能最好: 諾呀我唸係…
50.班入面邊個最嗲: 嗲我唸唔多~
51.班入面邊個有特殊能力:唔知
52.班入面邊個嚟自其他地方: 肥婆??
53.你對自己班有咩期望: 直橙上F.234567~
54.班入面邊個過: 下??
55.班入面邊個成日俾人蝦:gigi仔
56.班入面邊個身材最好:你
57.班入面邊個最貪靚: 小娜瓜??靚女通常貪靚家??
58.班入面邊個最大食: 嘉嘉
59.班入面邊個成日發冷:Jeffery
60.班入面邊個成日流好大汗: 21號
61.覺得班入面邊個最賢妻良母: Bowie
62.校園之星揀左邊個: 唔知~
63.班入面邊個最白痴: 我
64.班入面邊個讀書最勁: 寶威
65.班入面邊個唱歌最好聽:陳梓樺
66.班入面邊個年齡最大:威哥
67.班入面邊個最細: Yan
68.班入面邊個最長情: 唔知
69.班入面邊個最尊一: 唔知
70.今日串完邊個老師黎:冇返學ow~
71.可以俾你地成班係課室做 1樣野你會: 去Camp
72.估下第時畢業仲會keep到幾多個中學同學: 希望all la~
73.估下第時結婚會有幾多中學同學黎: 結到先算…
74.估下第時死左有幾多中學同學黎你葬禮: 唔知
75.如果俾你同你果班一邊個人拍拖你會揀: 自己
76.如果俾你同你果班一邊個人打交你會揀: 自己
77.班入面邊個 d字最靚:Peko
78.覺得班入面邊個第時會做演藝界:唔知ow!!
79.如果上maths堂可以俾靈魂出囂你會: 打Mr Lam~
80.知吾知班入面邊個鍾意食咩水果 :阿咩咩食咬水咩果水果??
81.你喺咩時候會覺得自己班好團結 : Always…
82.自己有咩糯野關於班入面 :我厚面皮ma!kaka~
83.有咩歷史好值得懷念 : 成年都係!!
84.班入面邊個最好諗頭 : 唔知
85.班相影得你靚吾靚 :我點影都唔靚家啦!!
86.班入面邊個最成熟 : 5指山!!
87.放假會吾會掛住班入面既人 :會
88.暑假想做 d 咩 : 發夢
89.班入面邊個最多頭髮 : 唔知
90.班入面邊個最少頭髮 : 唔知
91.小息多數去邊 : 課室
92.班入面邊個最黑 : 諾
93.班入面邊個最白 : 唔知
94.班入面邊個最八卦 : 我瓜??
95.班入面邊個冇電話用 : 我lo…
96.班入面邊個成日寫情信 :我寫比shir仔算唔算??
97.班入面邊個係大佬 : 唔知
98.班入面邊個上堂成日s e n d SMS : 哈哈~唔知呢??
99.返學會帶 d 咩 : 垃圾
100.你愛吾愛你果班 : 勁愛x1000000000000000000000000>3<
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日係咪叫做放暑假啦??係呀??放家啦??
嘩~咁就一年lo!!
真係"光陰似箭,,日月如疏"lo...= =
呢年都唔知做過D咩野~白過...= =
剩係識到好多gd fds la~
入到1E係超開心lo~

kaka~好彩入到1E~
我地班咁好~all都好好人呀!!
真係愛死你地!!!>3<
好想1E班直升lo~唔好擦啦真係~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
多謝shirshir幫我整個....."我愛搖滾"!!!
其他個D係上網搵人幫我整既~都多謝佢!!^^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|