-Call me Koey
-Nov 16th 1992 my regrets
-I love My Chemical Romance, The Use, Taking Back Sunday, Johhny Depp
-Im emo
-I love rock music
-I hate the ppl who wrong me
-Im afraid of crowd
-IM NOT OKAY

 
 
  
   

 
 
  
  

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: SIGN::

 
最近三個月尚無任何留言



 

 

2005 年 7 月 14 日  星期四  

 

Wakaka~!! 愉快

聽903~有個"唔知咩咩大Hea會"~

下??有冇人知咩黎家??

一起去Hea咁呀??

係都幾正ow...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

嘩嘩~愛死Shirshir仔la~!!成日幫我整閃字>3<

今日o個個叫Winry既人又幫我整多一個~我都好thx你呀>3<

今日又係冇咩野做ow!!一早就彈左半個鐘琴!!

爆嬲lo...我彈scales要唸家嘛??咁唸梗要停家啦!!

我停o個1,2秒~阿媽又鬧lo ow~

係咪停1,2秒都唔得呀??你揭書都要時間啦嘩??

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

今日去see Climax個網~找到一句~

"每個人心中都有Punk,,因為每個人都應該有不滿"<<差唔多係咁la!!

好正lo...有道理家!!kaka~

刊登時間︰2005-07-14 11:07 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 7 月 13 日  星期三  

 

放假la??咁就一年lo...~*

Zoey 比嘉嘉比shirshir比我.......既100問(好似係咁)

 1.咩班:1 E

 

2.班有幾多人:4 2

 

3.咩花名:koko仔.

 

4.邊個班主任:5指山同sqare ho

 

5:最憎邊個老師:Mr Lo

 

6.點解:殘人

 

7.俾你向佢講一句野你會講:番屋企讀多幾年書先出黎教啦!!

 

8.最鍾意邊個老師既堂: Miss Yuen

 

9.你覺得邊個老師最殘暴 : 楊sir

 

11.班入面邊個最靚仔: 你ar

 

12.班入面邊個最靚女: 你ar

 

13.班入面邊個最高: 諾咩??

 

14.班入面邊個最大隻: 肥榮

 

15.班入面邊個最有男人味:肥榮瓜??咁大隻

 

16.班入面邊個最有女人味 : 唔知ow

 

17.班入面邊個最多花名: 5指山lo~

 

18.班入面最想打邊個: 黃澤康

 

19.班入面最想同邊個玩: ShirShir仔

 

20.班入面邊個最鍾意乾淨: 唔知

 

21.班入面邊個最口臭: 唔知

 

22.班入面邊個最污糟: 唔知.

 

23.班入面邊個最串: 外星人聰聰!!(放學i c u果個)

 

24:班入面邊個最得意:嘉嘉

 

25.班入面邊個最多野講:4號

 

26.班入面邊個講野最好笑:花仔

 

 27.請隨手up幾個班入面人地既花名:ShirShir仔,朱朱仔,嘉嘉,ceci,喪標,阿花

 

28.班入面邊個花名最好聽:阿花

 

29.班入面邊個最鍾意溝女: Ken

 

30.班入面邊個最鍾意溝仔:唔知呀??

 

31.班入面邊個成日吾返學:楊兆桃

 

32.班入面邊個吸毒: 冇la~

 

33.你覺得你地班團吾團結:團~非常團

 

34.你覺得你地班勁吾勁: 超爆激喪勁~!!

 

35.你覺得你地班小圈子多吾多:唔多la~

 

36.班入面有冇同人傳緋聞: 少少la~

 

37.請隨手up幾對緋聞男女: 少到我都唔知,,

 

38.班邊個最好人: Shirshir對我最好~其實所有人都好好~

 

39.班邊個成日睇4仔: 唔清楚~

 

40.班入面邊個最煩:自己~

 

41.班入面邊個講野最大聲: 我覺得係gigi仔

 

42.班入面邊個最正: 你呀!!

 

43.班入面有邊個有工開: 我

 

44.有咩秘密淨係喺班入面:冇既我唸就

 

45.你有冇試過轉班: 冇

 

46.班入面邊個個頭最大: 唔知

 

47.班入面邊個最多班點:唔知

 

48. 班入面有冇煙民:冇既~

 

49.班入面邊個領導才能最好: 諾呀我唸係

 

50.班入面邊個最嗲: 嗲我唸唔多~

 

51.班入面邊個有特殊能力:唔知

 

52.班入面邊個嚟自其他地方: 肥婆??

 

53.你對自己班有咩期望: 直橙上F.234567~

 

54.班入面邊個過: 下??

 

55.班入面邊個成日俾人蝦:gigi仔

 

56.班入面邊個身材最好:你

 

57.班入面邊個最貪靚: 小娜瓜??靚女通常貪靚家??

 

58.班入面邊個最大食: 嘉嘉

 

59.班入面邊個成日發冷:Jeffery

 

60.班入面邊個成日流好大汗: 21號

 

61.覺得班入面邊個最賢妻良母: Bowie

 

62.校園之星揀左邊個: 唔知~

 

63.班入面邊個最白痴: 我

 

64.班入面邊個讀書最勁: 寶威

 

65.班入面邊個唱歌最好聽:陳梓樺

 

66.班入面邊個年齡最大:威哥

 

67.班入面邊個最細: Yan

 

68.班入面邊個最長情: 唔知

 

69.班入面邊個最尊一: 唔知

 

70.今日串完邊個老師黎:冇返學ow~

 

71.可以俾你地成班係課室做 1樣野你會: 去Camp

 

72.估下第時畢業仲會keep到幾多個中學同學: 希望all la~

 

73.估下第時結婚會有幾多中學同學黎: 結到先算

 

74.估下第時死左有幾多中學同學黎你葬禮: 唔知

 

75.如果俾你同你果班一邊個人拍拖你會揀: 自己

 

76.如果俾你同你果班一邊個人打交你會揀: 自己

 

77.班入面邊個 d字最靚:Peko

 

78.覺得班入面邊個第時會做演藝界:唔知ow!!

 

79.如果上maths堂可以俾靈魂出囂你會: 打Mr Lam~

 

80.知吾知班入面邊個鍾意食咩水果 :阿咩咩食咬水咩果水果??

 

81.你喺咩時候會覺得自己班好團結 : Always

 

82.自己有咩糯野關於班入面 :我厚面皮ma!kaka~

 

83.有咩歷史好值得懷念 : 成年都係!!

 

84.班入面邊個最好諗頭 : 唔知

 

85.班相影得你靚吾靚 :我點影都唔靚家啦!!

 

86.班入面邊個最成熟 : 5指山!!

 

87.放假會吾會掛住班入面既人 :會

 

88.暑假想做 d 咩 : 發夢

 

89.班入面邊個最多頭髮 : 唔知

 

90.班入面邊個最少頭髮 : 唔知

 

91.小息多數去邊 : 課室

 

92.班入面邊個最黑 : 諾

 

93.班入面邊個最白 : 唔知

 

94.班入面邊個最八卦 : 我瓜??

 

95.班入面邊個冇電話用 : 我lo

 

96.班入面邊個成日寫情信 :我寫比shir仔算唔算??

 

97.班入面邊個係大佬 : 唔知

 

98.班入面邊個上堂成日s e n d SMS : 哈哈~唔知呢??

 

99.返學會帶 d 咩 : 垃圾

 

100.你愛吾愛你果班 : 勁愛x1000000000000000000000000>3<

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

今日係咪叫做放暑假啦??係呀??放家啦??

嘩~咁就一年lo!!

真係"光陰似箭,,日月如疏"lo...= =

呢年都唔知做過D咩野~白過...= =

剩係識到好多gd fds la~

入到1E係超開心lo~

kaka~好彩入到1E~

我地班咁好~all都好好人呀!!

真係愛死你地!!!>3<

好想1E班直升lo~唔好擦啦真係~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

多謝shirshir幫我整個....."我愛搖滾"!!!

其他個D係上網搵人幫我整既~都多謝佢!!^^

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

 

刊登時間︰2005-07-13 12:52 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]