今日同Shir同Gi去街街~首先...陪SHiRley到mk換鞋~
搵左都幾耐下~問下人~都幾好笑...走入人地間鞋店問路~
終於搵到喇!!kaka~我幫SHirley簡家~黑色既,,,hehe~
之後去apm la~去行下~去左無印~buy左好多食得既~
無印既野食其實唔錯~
之後去行多陣~去左吉野家食13蚊飯~
叫左個飯同一杯野飲~講+2蚊~其實係+5蚊...
一飲落去杯野~唔多ok~SHirley話想嘔~
之後我搞暈D杯野~都接受到...= =
不過SHirley都係想嘔~
之後隔尼桌D人係度答爹...超好笑~
之後個待應走過黎~問下杯野好唔好飲...
我話~"甜左D la~"
Shirley又唔好意思話唔好飲~佢話"唔多好"之類既野~
之後同個待應傾左幾耐下...Shir話see到佢個牌好似叫"Endy3"~
之後加左D辣粉同是油落去杯野度~
Shir飲左...= =
有個阿嬸又走過黎...笑死...
之後去寶琳~印象中好似有新都城~
去o個時超驚記錯地方~不過好彩冇~
去左新都城唔知1定2定3期入面既Toy City~
係入面玩左好耐~好好玩~KAKA~我最Like 個條蛇~haha~
之後找琴行~要buy CD~
嘩~112蚊呀~~!!!貴到爆~不過都要buy la~唉...= =
see到個2,,3年級度既小朋友~好勁呀彈琴~天才~kaka...
之後又行多陣~走lo~!!
Back home彈埋1個鐘琴~食飯~訓覺~
訓之前~同shir傾左陣~又喪笑~
一路傾一路hear 903~
Now越來越like聽"空中喱民"~好好笑~又成日笑~豪子又好笑~喱又好笑~民又好笑~kaka!! |