-Call me Koey
-Nov 16th 1992 my regrets
-I love My Chemical Romance, The Use, Taking Back Sunday, Johhny Depp
-Im emo
-I love rock music
-I hate the ppl who wrong me
-Im afraid of crowd
-IM NOT OKAY

 
 
  
   

 
 
  
  

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: SIGN::

 
最近三個月尚無任何留言



 

 

2005 年 7 月 7 日  星期四  

 

試後活動之三...* 驚訝

今日又係試後活動喇!!唔見左5子山既??

數學比賽~4個社有3個都係1E既~yeah!!1E好勁呀!!

威哥今次...對你好失望雅!!Kaka...不過我知你緊張姐~盡左力家啦!!

藍社冇最尾ow??好勁呀!!kaka~

o個個紅社好勁~狂答問題~so,,成個比賽係好唔好睇家...= =

之後講座...講性傾向~悶爆...之前比賽已經夠悶~講座仲悶...

勁想快D放學~同嘉嘉狂睇錶~

講座完左~又講選科...= =好悶...

Miss teng問如果入唔到心水o個科...問我地會唔會都開心咁讀...

D人話會啦...

比我??讀唔Music~咁我返學既唯一興趣都冇埋...唔到時真係唔方唔開心la...

刊登時間︰2005-07-07 01:53 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


~mk,,apm,,新都城1,2,3~

今日同Shir同Gi去街街~首先...陪SHiRley到mk換鞋~

搵左都幾耐下~問下人~都幾好笑...走入人地間鞋店問路~

終於搵到喇!!kaka~我幫SHirley簡家~黑色既,,,hehe~

之後去apm la~去行下~去左無印~buy左好多食得既~

無印既野食其實唔錯~

之後去行多陣~去左吉野家食13蚊飯~

叫左個飯同一杯野飲~講+2蚊~其實係+5蚊...

一飲落去杯野~唔多ok~SHirley話想嘔~

之後我搞暈D杯野~都接受到...= =

不過SHirley都係想嘔~

之後隔尼桌D人係度答爹...超好笑~

之後個待應走過黎~問下杯野好唔好飲...

我話~"甜左D la~"

Shirley又唔好意思話唔好飲~佢話"唔多好"之類既野~

之後同個待應傾左幾耐下...Shir話see到佢個牌好似叫"Endy3"~

之後加左D辣粉同是油落去杯野度~

Shir飲左...= =

有個阿嬸又走過黎...笑死...

之後去寶琳~印象中好似有新都城~

去o個時超驚記錯地方~不過好彩冇~

去左新都城唔知1定2定3期入面既Toy City~

係入面玩左好耐~好好玩~KAKA~我最Like 個條蛇~haha~

之後找琴行~要buy CD~

嘩~112蚊呀~~!!!貴到爆~不過都要buy la~唉...= =

see到個2,,3年級度既小朋友~好勁呀彈琴~天才~kaka...

之後又行多陣~走lo~!!

Back home彈埋1個鐘琴~食飯~訓覺~

訓之前~同shir傾左陣~又喪笑~

一路傾一路hear 903~

Now越來越like聽"空中喱民"~好好笑~又成日笑~豪子又好笑~喱又好笑~民又好笑~kaka!!

刊登時間︰2005-07-07 01:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]