-Call me Koey
-Nov 16th 1992 my regrets
-I love My Chemical Romance, The Use, Taking Back Sunday, Johhny Depp
-Im emo
-I love rock music
-I hate the ppl who wrong me
-Im afraid of crowd
-IM NOT OKAY

 
 
  
   

 
 
  
  

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: SIGN::

 
最近三個月尚無任何留言



 

 

2005 年 7 月 3 日  星期日  

 

Happy Sunday~* 愉快

今日星期日...冇街去...

今朝9點幾起身...一起身就icq~

之後hea左陣就彈琴~彈左1個鐘~

無啦啦~好想彈自知之明~嘩~用左好耐時間先寫好...

好好聽呀~!!不過同碟差好遠...

lunch之後...Shirley打比我~傾下~又喪笑la~XDD

之後繼練煲碟~"小狗華爾玆"ar~!!真係好see到爆~

本應想see埋佢~不過都see左幾個鐘la~so,,留番"最終回"聽日see~kaka^^

之後又彈琴~彈左半個鐘又hea過~

唉~仲有半個鐘未彈呀~...= =

之後see勁歌~i love u boy"z正~

好慘~要假髮~又要跳舞~真係鄧你地辛苦la><

不過le~你地好掂~kaka!!

刊登時間︰2005-07-03 08:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 7 月 2 日  星期六  

 

家姐畢樹葉~* 驚訝

今日家姐畢樹葉~~~我地choir練左咁耐終於出場啦!!

番到去練多左陣就落去啦~

嘩!!係台上屈住隻腳坐~真唔好受...= =

不過唱得好好呀~yeah!!

Miss Teng 比左幾個good我地~yeah!!好開心呀~

不過呢就see唔到靚女姐姐同家焯...

不過都好彩又see唔到翻版~

Shirley話係apm see到i love u boy"z~

總之我都去啦~魚~= =

刊登時間︰2005-07-02 08:18 PM    [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]