今日星期日...冇街去...
今朝9點幾起身...一起身就icq~
之後hea左陣就彈琴~彈左1個鐘~
無啦啦~好想彈自知之明~嘩~用左好耐時間先寫好...
好好聽呀~!!不過同碟差好遠...
lunch之後...Shirley打比我~傾下~又喪笑la~XDD
之後繼練煲碟~"小狗華爾玆"ar~!!真係好see到爆~
本應想see埋佢~不過都see左幾個鐘la~so,,留番"最終回"聽日see~kaka^^
之後又彈琴~彈左半個鐘又hea過~
唉~仲有半個鐘未彈呀~...= =
之後see勁歌~i love u boy"z正~
好慘~要假髮~又要跳舞~真係鄧你地辛苦la><
不過le~你地好掂~kaka!!
|