-Call me Koey
-Nov 16th 1992 my regrets
-I love My Chemical Romance, The Use, Taking Back Sunday, Johhny Depp
-Im emo
-I love rock music
-I hate the ppl who wrong me
-Im afraid of crowd
-IM NOT OKAY

 
 
  
   

 
 
  
  

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: SIGN::

 
最近三個月尚無任何留言



 

 

2005 年 7 月 5 日  星期二  

 

試後活動之第二天...* 驚訝

今日~又要去Hall la~!!

SEE D student 報告~F.2 D專題報告~好DD笑位啦~不過悶爆...

前面o個2條友...= =

生得咁高做咩呀??阻著曬...

好無奈~成條人牆遮著曬D視線~唉...

小息...頂佢唔順~等落去都要成幾個字~

落到去又上番黎~有咩為??唉~

第二節係常識問答~藍社最尾~= =無奈~

之後頒獎...拍下手~Hea下~同嘉嘉講下野咁lo~

放學又去麥當當...又see到ceci佢地~今次崔佢地又係度~

so,,一齊食~不過我都唔係同崔佢地好熟...o個時有D無奈~

係near聽佢地講wt....又聽下ceci佢地講wt~咁lo...

之後走人~back home就打日記啦~!!!

咁早打日記都係唔係好慣~...

冇計啦~阿媽無啦啦又話每日玩個半鐘~

個半鐘??咁少...= =

刊登時間︰2005-07-05 02:52 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 7 月 4 日  星期一  

 

試後活動~*

一早...對分~

冇咩野~不過退步左~不過又冇唔合格~

之後落hall see戲~<<超人特攻隊>>

救命~!!see過la~!!

不過又幾好see~好既野see幾次都是好的~!!

之後小息~坐到條腰勁痛~

so,,一定要行下企下啦~!!!

之後講座~超爆悶...= =隨時訓得比你睇...

厭食症呀講~...好無聊呀...

so,,份問卷比得2分~

想比1分家啦~不過我咁好人~比多1分你啦!!

之後放學~去左麥當當~一入去就see到ceci佢地啦~

我地又一齊喪笑啦~!!!

食左好多野~雪糕都有2杯...= =

番到home,,see到家姐D fd~

嘩~古箏同鋼琴夾呀~!!正~

haha~咁又一日lo...

刊登時間︰2005-07-04 04:06 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]