-Call me Koey
-Nov 16th 1992 my regrets
-I love My Chemical Romance, The Use, Taking Back Sunday, Johhny Depp
-Im emo
-I love rock music
-I hate the ppl who wrong me
-Im afraid of crowd
-IM NOT OKAY

 
 
  
   

 
 
  
  

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: SIGN::

 
最近三個月尚無任何留言



 

 

2005 年 7 月 16 日  星期六  

 

嘩係??...*

搵到個正網!!"冬逸洋屋"~係Barry家!!

正ow...又有佢D相!!kaka~vvvvv...

愛爆Climax同Zarahn la!!>3<

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kelly同Kellyj合唱"他約我去迪士尼"ow??

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

個滑鼠死左1日半!!嘩~過得好苦呀D日子!!

事實又進一步證明左...我既生活係好無聊既!!

呢一日半...我真係...唉~= ="

彈曬2個鐘琴之後~發現冇野做...就訓覺~

嘩~連我自己都頂唔順~太頹廢喇...= ="

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

今日,,see新既music 節目~"360°音樂無邊"~

冇Endy呀~不過都獲益良多ow~!!

今次有Kxxxxty(<<唔識串),soler同Bobo~

kxxxxxxy都ok ga~D舞雖然有D怪~but邊跳邊唱都得~咁...都得家啦!!

soler和音超正!!

BOBO(陳文媛呀!!)冇出來一排~好似有進步ow^^

仲有隊band ar!!O字頭既~(唔識串...)ok ar 都~不過怪怪的~可能我唔識聽瓜??

不過我都好like ow~我係like呢D音樂多D...^^

之後~Joey teng教結他~嘩...超正!!

好型D結他~好聽...vvvvv~kaka~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

終於see同Shirley果個好感人既日記喇!!

真係唔經唔覺又一年啦!!

又老左lo...

真係愛死1E la~!!成班都愛呀!!

我地班係最好既...vvvvv~

 

刊登時間︰2005-07-16 08:36 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 7 月 15 日  星期五  

 

有咩做呀?? 愉快

e+9:25分...一早起身~冇野做= =

基本上就日日就冇野做家啦...

訓覺~彈琴~電腦~食飯...不斷循環...= =

太過無聊啦D生活~

唔係點姐??又唔想溫書ow...

之前考試果時又忙過頭...now唔洗溫書又無聊過頭~

呢個實驗係證明左~我既人生除左溫書之外...就冇la...

又唸下ow~溫書黎做咩先??

讀書出黎可以做D咩先??

做e生...做老師呀??<<唔係雅化??

唉~換言之...我既生活係毫冇意義既...= ="

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

又多謝多次Shirley la~>3<又幫我整圖~又幫我整字!!

又多謝叫winry,,婷婷,,醒目女,,又幫我整字>3<thx~

呢個世界上真係有好多樂於助人既人~kaka!!

所以話呢~我作文作"一個樂於助人的同學"作左Shirshir仔~係冇錯既!!!

 

刊登時間︰2005-07-15 09:34 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]