多謝ShirShir個Endy圖呀!!>3<x99999999999999999999999
愛死你~同埋愛死Endy啦!!!>3<
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日補習~無奈之極!!
我對陌生人不嬲都有孔巨...= =好驚驚~!!
教左成課~我唸係4捨5入果D!!
3個字都明既野~佢教左成世~!!
其實今日成日都係Heahea咁過lo~
本來有得同shir同gi去libb...
不過因為補習!!唉~!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
有D人鬧Climax lo...
雖然我唔識...
但係呢~如果你地唔欣賞既...咪唔好聽lo~
唔洗用鬧呢個方式家??
你地都可以再努力D~!!出一隻你地滿意既碟家!!
本人最唔欣賞暗串...
係唔like係可以發表~!!
但係唔好用暗串...唔該曬!! |