-Call me Koey
-Nov 16th 1992 my regrets
-I love My Chemical Romance, The Use, Taking Back Sunday, Johhny Depp
-Im emo
-I love rock music
-I hate the ppl who wrong me
-Im afraid of crowd
-IM NOT OKAY

 
 
  
   

 
 
  
  

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: SIGN::

 
最近三個月尚無任何留言



 

 

2005 年 7 月 20 日  星期三  

 

我唔知呀!!

今日個miss話我彈得大聲...

喂!!~想我點呀??

屋企e嘩鬼叫~"嘈"

我聽Punk rock既~"嘈"

我講野大聲~"嘈"

我根本都唔知咩係"靜"OW??

好啦!!我彈細力D~你又話D手指唔夠FEEL~

唉...希望臨考琴果日我會開囂LO...

 

刊登時間︰2005-07-20 12:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 7 月 19 日  星期二  

 

補習~*

多謝ShirShir個Endy圖呀!!>3<x99999999999999999999999

愛死你~同埋愛死Endy啦!!!>3<

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

今日補習~無奈之極!!

我對陌生人不嬲都有孔巨...= =好驚驚~!!

教左成課~我唸係4捨5入果D!!

3個字都明既野~佢教左成世~!!

其實今日成日都係Heahea咁過lo~

本來有得同shir同gi去libb...

不過因為補習!!唉~!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

有D人鬧Climax lo...

雖然我唔識...

但係呢~如果你地唔欣賞既...咪唔好聽lo~

唔洗用鬧呢個方式家??

你地都可以再努力D~!!出一隻你地滿意既碟家!!

本人最唔欣賞暗串...

係唔like係可以發表~!!

但係唔好用暗串...唔該曬!!

刊登時間︰2005-07-19 06:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]