-Call me Koey
-Nov 16th 1992 my regrets
-I love My Chemical Romance, The Use, Taking Back Sunday, Johhny Depp
-Im emo
-I love rock music
-I hate the ppl who wrong me
-Im afraid of crowd
-IM NOT OKAY

 
 
  
   

 
 
  
  

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: SIGN::

 
最近三個月尚無任何留言



 

 

2005 年 7 月 11 日  星期一  

 

品德卓越?? 驚訝

今日~散學禮~

囉左個"Home E Con囉Mixzzz"~

我之前係威哥同Peko~佢地都有成567個獎~

到我o個時~"Home E Con囉Mixzzz"...無奈= ="

威哥話上到去做"蛇"o個個動作~

採排o個時~佢真係do左~

不過一秒咁多lo...kaka~

完o個時~囉番D野~

都係D報紙呀~協韻呀...o個D~

who knows入面夾左張獎狀~

嘩~~~"品德卓越獎"!!

即刻=口=<<啞曬~

品德卓越??笑死ow...= ="

之後又去麥當當~

識1D既人...2個~

一個琪~一個歐妹妹...

又喪笑咁lo,,,

see到個炸彈~笑死我地...XD...

之後同shir去buy雪糕~

有個叫IVY既待應~超好有趣呀佢...

shir話"唔該朱古力新地雅??"

IVY話"要咩味家??"

立刻爆笑~之後~

Shir指著我同佢講"佢話你好有趣ow?"

IVY話"唔好意思雅..."

又爆笑...kaka~好有趣...XD...

之後backhome lo~

仲有~!!1E永遠都係最好既....

 

刊登時間︰2005-07-11 01:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 7 月 10 日  星期日  

 

阿姨之新屋...* 愉快

今日去阿姨既新屋...

係屯門~答bus去~答左勁耐...

係車到聽歌...比家姐刪曬d歌~剩番幾首周國賢岩我聽...

so,,全程不斷重復o個幾首~

去到...仲要行多陣先到~好遠下lo都...都唔知表哥點番學??

新屋好豪華...又有clubhouzz~

好靚呀間屋~

之後係o個游水~

游完上番去食飯~

6:00幾食飯...= =都食唔落~

之後hea多陣~back home lo~

刊登時間︰2005-07-11 01:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]