-Call me Koey
-Nov 16th 1992 my regrets
-I love My Chemical Romance, The Use, Taking Back Sunday, Johhny Depp
-Im emo
-I love rock music
-I hate the ppl who wrong me
-Im afraid of crowd
-IM NOT OKAY

 
 
  
   

 
 
  
  

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: SIGN::

 
最近三個月尚無任何留言



 

 

2005 年 8 月 8 日  星期一  

 

買bbq野,,

今日去買bbq野,,買左冇幾耐~ida佢地走sin~

我地就上左橙橙屋企啦~!!好靚靚arr!!

一入到去就玩個琴,,嘩!!佢果個好過我個個好多~!!

之後橙橙教我結他~彈海嘯arr!!kaka~好難禁G呀!!

之後shirley打比識果個汪洋,,傾下咁,,

5點幾就走啦啦!!聽日bbq lo...

刊登時間︰2005-08-08 08:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


補番先...* 愉快

唔知2定3日冇寫日記,,補番先~

8月6日老豆生日,,因為去食飯,,SO,,冇到SHIR仔佢地番MI~

5點幾先出去~去到紅HAM落車~SEE到ISABEL WO!!KAA,,XDD

see櫃呀~要買個新書櫃~行好耐,,爆熱~終於去食飯la,,

去左間"珊瑚堡"度食,,開頭一入到去~都己經feel到D野唔會好食得去邊,,

叫左個牛柳~咦??好食wo~!!kaka,,

食完之後去buy枕頭~細佬同家姐都要~遇到個好nice既人,,buy完之後backhome la!!

P.S,,360度無邊有Dear Jane呀!!正~!!

8月7日,,去阿婆度+買書包!!vvvvvvvvv...

終於Buy左個書包啦!!kaka,,係BGW既,,黑白色的~遲Dpost相相出來啦!!

行左勁耐先找到間野,,好熱~

屈左阿爸比錢!!好YEAH!!不過阿MA話只可以買100鬆d!!這個己超出了好多~

去到唸著會比人鬧啦!!呵呵,,點知佢仲笑,,話幾靚~話家姐同細佬有枕頭~今次比你BUY貴d啦!!

KAKA!!YEAH!!之後打比sHIR仔~傾左陣比人啤著,,SO唔傾啦...

Hea + 熱,,好慘~終於等到食飯~

有勁歌睇,,Endy囉左廣告獎,,你係得既!!>3<不過好似剪左頭髮,,樣衰左,,不過都好靚呀!!!wakaka~``

之後,,backhome,,

 

刊登時間︰2005-08-08 09:22 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]