|
|
|
-Call me Koey
-Nov 16th 1992 my regrets
-I love My Chemical Romance, The Use, Taking Back Sunday, Johhny Depp
-Im emo
-I love rock music
-I hate the ppl who wrong me
-Im afraid of crowd
-IM NOT OKAY |

|
| MORE... | |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
| 買bbq野,, |
今日去買bbq野,,買左冇幾耐~ida佢地走sin~
我地就上左橙橙屋企啦~!!好靚靚arr!!
一入到去就玩個琴,,嘩!!佢果個好過我個個好多~!!
之後橙橙教我結他~彈海嘯arr!!kaka~好難禁G呀!!
之後shirley打比識果個汪洋,,傾下咁,,
5點幾就走啦啦!!聽日bbq lo...
|
| 刊登時間︰2005-08-08 08:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
補番先...*  |
唔知2定3日冇寫日記,,補番先~
8月6日老豆生日,,因為去食飯,,SO,,冇到SHIR仔佢地番MI~
5點幾先出去~去到紅HAM落車~SEE到ISABEL WO!!KAA,,XDD
see櫃呀~要買個新書櫃~行好耐,,爆熱~終於去食飯la,,
去左間"珊瑚堡"度食,,開頭一入到去~都己經feel到D野唔會好食得去邊,,
叫左個牛柳~咦??好食wo~!!kaka,,
食完之後去buy枕頭~細佬同家姐都要~遇到個好nice既人,,buy完之後backhome la!!
P.S,,360度無邊有Dear Jane呀!!正~!!

8月7日,,去阿婆度+買書包!!vvvvvvvvv...
終於Buy左個書包啦!!kaka,,係BGW既,,黑白色的~遲Dpost相相出來啦!!
行左勁耐先找到間野,,好熱~
屈左阿爸比錢!!好YEAH!!不過阿MA話只可以買100鬆d!!這個己超出了好多~
去到唸著會比人鬧啦!!呵呵,,點知佢仲笑,,話幾靚~話家姐同細佬有枕頭~今次比你BUY貴d啦!!
KAKA!!YEAH!!之後打比sHIR仔~傾左陣比人啤著,,SO唔傾啦...
Hea + 熱,,好慘~終於等到食飯~
有勁歌睇,,Endy囉左廣告獎,,你係得既!!>3<不過好似剪左頭髮,,樣衰左,,不過都好靚呀!!!wakaka~``
之後,,backhome,,
|
| 刊登時間︰2005-08-08 09:22 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | ... | 89 | » | |