下午12點幾打日記...都唔知痴左冰條根...
講下琴日!!去左太子補英文呀...同d名校既人一齊補,,有d f,2...有d小學5,6年級...d小學既勁過我幾萬陪啦><
miss卓比份野我做下,,25條,,錯15條...= ="不過Miss卓話___新黎既算唔錯....haha~
今朝又補Maths,,冇咩野...*
頭先一開diary勁多留言wo...哈哈~!!個個都超不滿細關wo...大關都冇細關咁衰la,,講真....大關起碼唔會串學生lo,,細關唔止串...仲係暗串,,超唔据佢呀~!!><
e+仲未剪頭髮呀><唸緊點剪...我死都唔夾家啦...!!妖...又唔話D高F...e+罷明玩針對la!!
琴日佢仲叫我紮後面D頭髮...痴家佢!!我D頭髮係勁短wo...掂都掂唔到博頭wo...diu...18個字粗口兜口兜面飛埋佢度呀la??
|