-Call me Koey
-Nov 16th 1992 my regrets
-I love My Chemical Romance, The Use, Taking Back Sunday, Johhny Depp
-Im emo
-I love rock music
-I hate the ppl who wrong me
-Im afraid of crowd
-IM NOT OKAY

 
 
  
   

 
 
  
  

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: SIGN::

 
最近三個月尚無任何留言



 

 

2005 年 9 月 3 日  星期六  

 

冇題目...*

下午12點幾打日記...都唔知痴左冰條根...

講下琴日!!去左太子補英文呀...同d名校既人一齊補,,有d f,2...有d小學5,6年級...d小學既勁過我幾萬陪啦><

miss卓比份野我做下,,25條,,錯15條...= ="不過Miss卓話___新黎既算唔錯....haha~

今朝又補Maths,,冇咩野...*

頭先一開diary勁多留言wo...哈哈~!!個個都超不滿細關wo...大關都冇細關咁衰la,,講真....大關起碼唔會串學生lo,,細關唔止串...仲係暗串,,超唔据佢呀~!!><

e+仲未剪頭髮呀><唸緊點剪...我死都唔夾家啦...!!妖...又唔話D高F...e+罷明玩針對la!!

琴日佢仲叫我紮後面D頭髮...痴家佢!!我D頭髮係勁短wo...掂都掂唔到博頭wo...diu...18個字粗口兜口兜面飛埋佢度呀la??

刊登時間︰2005-09-03 12:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 2 日  星期五  

 

開學之第2日...

今日都係冇上堂...成朝都係收回條...收錢...又選下班長果D,,全部都唔多關我事~呆左成朝...

小息之後~!!大關黎到...用英文同我地講= =班主任課都要用英文...又痴ga,,要落去排隊...

大關超恐佈lo...自己講完D自己先識笑既笑話就自己係度笑...仲要"下下下"咁笑...成班見到佢咁笑...就笑(有D心寒)之後大關又以為自己講D野好好笑~又"下下下"咁笑...................超驚嚇~!!

大檸樂la今舖!!無啦啦唔比人留海ow~!!都痴根家!!又話要夾~又話要見到個額頭...

最衰既係同2B,,2C咁講~其他班又話唔洗...咩意思呀??罷明唔妥la,,

人地保一都冇咁嚴la...我地洗唔洗咁呀??...超唔据lo,,

星期一又再查過la><都唔知點剪好...

刊登時間︰2005-09-02 02:34 PM    [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]