-Call me Koey
-Nov 16th 1992 my regrets
-I love My Chemical Romance, The Use, Taking Back Sunday, Johhny Depp
-Im emo
-I love rock music
-I hate the ppl who wrong me
-Im afraid of crowd
-IM NOT OKAY

 
 
  
   

 
 
  
  

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: SIGN::

 
最近三個月尚無任何留言



 

 

2005 年 8 月 20 日  星期六  

 

打Band...

今日有個網友...叫我夾Band~立刻唸左好多野...好開心~不過佢\叫我做Guitar~!!我D結他炸到冇得再炸lo,,做Keyboard都唔知得唔得~唸唸下VOCAL最隱陣DD~!!KAKA...

今日補習...好無奈,,補完習之後...個阿SIR無啦啦同我講中史,,痴...= =\"之後去圖書館,,撞到家祺...傾左一陣...講下喪標~笑爆xdd...

好冇意義arr D生活~真係...xyz= =\"唔係出街就訓,,一係練琴,,一係溫書(就唔係溫家la= =\")...慘過跳海...TOT

因為去左圖書館所以睇得果3個字\"音樂無邊\",,有ilu Boy\"z...唱\"舞台皇者\",,笑爆我個嘴...阿占個樣...= =\"

打咁多sin,,

 

刊登時間︰2005-08-20 08:43 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 17 日  星期三  

 

好驚嚇!!~

今日,,被阿媽強迫去左游水...同細佬玩...上岸果時...

睇下隻腳,,隻腳子mei冇左塊皮...第一個反應.....\"嘩係??\"~

唔多痛...去左救生員果度,,幫我包包包~個救生員d服務態度都唔錯,,祝佢\囉到傑出員工...嘻`

等佢\止血,,細佬繼續去玩...等等等,,佢\問我wt名...原來填表家??哦哦,,

backhome先覺痛,,係好好好好好痛,,痛過跳海...(跳海唔痛個wo= =\")

成塊皮冇左wo...TOT好痛呀!!不過唔知點解,,覺得好搞笑...^V^

阿ba buy左新機比阿女麻...正呀!!阿ma話遲d buy多部~!!kaa,,我同家姐2份...

 

刊登時間︰2005-08-17 08:51 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]