|
|
|
-Call me Koey
-Nov 16th 1992 my regrets
-I love My Chemical Romance, The Use, Taking Back Sunday, Johhny Depp
-Im emo
-I love rock music
-I hate the ppl who wrong me
-Im afraid of crowd
-IM NOT OKAY |

|
| MORE... | |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
Rainbow日記中的100問~*  |
唔好see 100問住...see左我日記sin la~!!
今日去跟ar ma 教野~
D細路好好,,不過有Dd好難頂~
你再激我!!姐姐come你呀啦??
果時勁想空果個細路!!信唔信姐姐鬧爆你Y la??
之後去九龍塘,,教第2班~冇咁嬲的,,
之後要幫家姐去MTR站囉會考果本野,,
行左成半個hr先到,,暈暈地啦~勁曬lo,,= ="
之後彩虹囉D黏土,,唉~!!係我令的,,
行左超耐~去黃大仙食飯~
同阿ma去食sushi,,之後阿ma仲要去教人~
so,,我backhome先~囉住果商黏土,,飛番去lo,,
之後Shir同gi話swim,,後日~好呀!!
本應5點補習~不過又無啦啦早D,,唔係D,,係早成個鐘~
4點習~好支力了...= =
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~100問啦↓↓↓
1.中文名:芷穎
2.英文名:KoEy
3:年齡:12
4.身高:唔知
5.住邊到:慈雲山
6.有甚麼志願:夾Band
家人*
7.屋企有甚麼人:媽,,爸,,女麻仔,,家姐,,細佬,,我
8.屋企人之中最中意邊個:自己
9.最唔中意又係邊個:自己
9.有冇做過D對唔住父母既事:多到唔記得lo,,
10:有冇D咩野令到妳好愛屋企人:唔多知
11.屋企人有冇經常提醒妳唔可以做D咩:always la~!!
12.有冇諗過離家出走:有
學校 *
13.上堂會唔會訓覺:不多
14.1日有幾多堂會留心聽書:少過5堂
15.1日係學校最開心既時候係幾時:返學&放學,,其實上堂果時都好開心!!
16.係學校多唔多朋友:好多
17.中唔中意e家自己讀緊果班,覺得點:超爆激喪勁愛,,個個都好好~
18.同學會唔會成為好朋友:會
19.係班入面邊個係你最好既朋友/同學:成班都好~!!
20.比多次機會你會唔會入返e間學校:會
21.最好既好朋友係:shir,,gi ,,christ
22.最假既[好朋友]係:冇
23.最可愛既好朋友係:嘉嘉
24.最信得過既好朋友係:Shir
25.最唔中意朋友點樣對妳:勾心鬥角
26.如果好朋友講你壞話妳會點,會唔會扮冇野:我D fd唔會咁的!!
27.朋友同好朋友有冇分別:有既~不過大家都係好的~!!
28.妳口中既朋友洗唔洗同佢\要有信任:要
29.妳覺得好朋友會唔會永遠都係好朋友:會
30.妳有幾多個朋友:好多
31.妳有幾多個[好朋友]:好多
32.有冇愛過好朋友/朋友之後仲1齊左:有的,,男朋友也是朋友的一種...
33.會唔會對朋友/好朋友/講大話:如必要係唔會講大話既...
34.最中意既公仔:長焜畫果個"高潮系列"
35.最中意聽咩歌:周國賢D歌,,Punk,,Pop punk同Jazz
36.最中意邊套電影:行運超人
37.最中意邊個牌子:唔多likeD牌子野,,比較順眼D係Levi's,,
38.最中意邊個歌星:Endy,,Climax,,Zarahn
39.最中意邊個地方,會唔會成日去:唔知
40.最中意邊個國家:日本,,
41.最中意既電視劇:冇話中意唔中意既~
42.最中意既顏色:黑,,紅,,白
43.最中意MTR邊1個站:新D果D~
44.e1刻最中意既人\' [講佢\個名出黎XDD:周國賢
討厭既野 *
45.最討厭邊個地方:唔乾淨既地方
46.最討厭邊個牌子:Playboy
47.最討厭邊個歌星:Cream
48.最討厭日日做咩:我唔like做既事
49:e1刻最討妳厭既人\' [講佢\個名出黎XDD:冇
終於到愛情 *
50.妳心目中\'男同女有咩分別:好多分別,,不過都係人
51.女仔係唔係1定要同男仔:唔係
53.覺得同性戀點:ok la,,不過自己一定唔會
54.接唔接受得到女同性戀:接受到,,...別人,,唔好搞到我~
55.接唔接受得到男同性戀:接受型,,...別人
56.如果有1日妳變左同性戀\'妳會覺得係咩原因:全世界都係
57.妳會唔會[抗拒]同同性既人拍拖\':會,,好抗
58.第1次拍拖係幾時:3年級
59.第1次拍拖\'對方係邊個\' [講佢\個名出黎XDD:xx賢,,唔係周國賢
60.仲係唔係同緊e個人1齊緊:唔係
61.分手後,有冇憎過佢\:有
62.同佢\拍拖有冇好難忘好開心既事/係咩事:冇
63.同佢\拍拖有冇好難忘好唔開心既事/係咩事:有
64.妳覺得佢\個人點:ok靚仔,,心地不錯
65.您覺得佢\對妳點:好
66.拍過幾多次拖\' [講出黎吧XD:3次
67.咁耐以黎\' 妳最愛係邊個:自己
68.咁最後悔又愛過邊個: 冇
69.愛過最耐既1個人有幾耐:2年
70.妳最愛既人\' 到e1刻有冇同妳1齊過:唔現左佢好耐,,
71.有冇比妳最愛既人傷過:有
72.1個妳最愛既人\'佢\唔愛妳但又要留住妳\' 妳會覺得點:我一定唔會留住佢~
73.妳會愛1個人幾耐/ 點先放得低:直到我冇理由再愛佢
74.有冇同時愛過兩個人:冇
75.會唔會好介意另1半高過自己:唔會
76.如果有個人1路都中意妳\'但佢\唔靚\' 妳對佢\都有感覺\'會唔會同佢\1齊:會
77.愛情同感情有冇分別:有
78.想拍拖定係單身:拍拖
79.拍拖妳覺得會1世嘛:see下係who,,
80.而家有冇中意人:有
81.點解會中意佢\:型,,有才華的
82.佢\係女仔/男仔:男
83.妳覺得兩個人拍拖\' 關唔關其他人既事:唔關
84.屋企人知唔知妳拍過拖:唔知
85.愛係唔係1定要付出:係
86.付出左既愛\'最後得唔到結果妳覺得點:冇得點,,唔會後悔自己既付出...
87.妳覺得愛情入面\'有冇分輸贏:有
88.有冇1個人令妳愛到心淡\'/令妳放手:有
89.冇愛情會唔會死:可能會
90.e1刻想唔想拍拖:少少la~
endingXDD*
91.而家想唔想訓教:少少
92.而家最想做D咩:唔做野,,
93.而家好想見到邊個:Endy同Climax,,Zarahn
94.而家想打比邊個:唔想打人~
95.而家諗緊邊個:Endy
96.而家面前有D咩妳覺得好靚:你
97.而家想笑定喊:笑~哈哈哈!!
98:而家想唔想打機:ok想
99.而家幾點:05:45
100.中唔中意e100題問題:ok既都...
|
| 刊登時間︰2005-08-02 05:53 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
冇題目...*  |
今日,,冇事發生過,,
整左climax同barry圖~
冇啦...
umm,,仲有Shir鬧左條粉皮~但係粉皮仲好似唔知錯咁,,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
冇得去漫畫節...ToT
長焜呀!!Climax arr!!冇望啦唉,,
想buy都buy唔到啦...嗚嗚~有冇人可以幫下我arr??>< |
| 刊登時間︰2005-08-01 08:42 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | ... | 89 | » | |