-Call me Koey
-Nov 16th 1992 my regrets
-I love My Chemical Romance, The Use, Taking Back Sunday, Johhny Depp
-Im emo
-I love rock music
-I hate the ppl who wrong me
-Im afraid of crowd
-IM NOT OKAY

 
 
  
   

 
 
  
  

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: SIGN::

 
最近三個月尚無任何留言



 

 

2005 年 7 月 26 日  星期二  

 

送比成班1E~!!(相約左1E班之原"cook")

原cook係下面↓↓唔好睇住!!睇左我篇日記先~

今日一早8點幾跟左阿媽教人...輕黏土~

番基德教...d1,2年級仔...

嘩!!好得意呀~佢地一條直線咁排隊...kaka~

之後教教教,,我咁有愛心~kaka!!

冇一把"come"落去都算佢好彩~

之後同阿媽去左明愛第2班...

see到好多band sound活動~不過太遲la!!唉~

教la又~15人~嘩!!好多呀~

教完之後有100蚊收住sin~之後仲有200呀!!wakaka~

去左mk~同阿媽食完個飯~就去左扭蛋~

扭左隻茶葉狗~同一個唔冰係公仔~

本來想扭艾粒家~不但找唔到...

扭完之後就去旺中...阿媽同我去...

同佢行左半個鐘到~阿媽又去教人la~

我唔去lo~so,,繼續行~

buy左件衫~有個琴家!!同endy果件差唔多...kaka!!

之後一條人行多陣...就走人la~

唔識答小巴呀!!妖...

要答地鐵~又要轉車...= ="

backhome la~家姐今日釣墨魚~又唔預我...┌.┌

算啦~不過我去左都係做自閉仔家啦...

好yeah~聽日同班小學fds打牌~yeah!!=v=VVVVVVVVV~

~~~~~~~~~~~~~~

相約在八王子
903 id club 陳占公演(sat 1500) .. 八王子主題曲
野仔 - 相約在八王子(全首)
曲/詞/編/唱: 野 仔(小胡主唱)

還好嗎 你近況可好嗎
還好嗎 最近有新歡嗎
年輕的你話過 艱苦也不會怕

曾講過 我沒你怎麼過
如今我 已大個孤單過
時光一過下課 跟手說聲再見
可否記得我

舊偶像一早改變 但我還未有打算
讓我在古老樂園 兜一圈

我要把這記憶留起
是你使我記起當天的氣味
有一天 我某個年紀
手足知己找天再見面
不懂得怎說起
我要把這記憶留起
舊有粗糙記憶今天都很細膩
有一天 我某個年紀
聲音都沙啞黑髮變白
緊記記憶中有你(不變是某個年期)

還好嗎 你在遠方好嗎
還好嗎 放下你的牽掛
黃昏了照舊有驅車送他歸家
沒約定怎麼牽掛
廿歲後未作打算
讓我在古老樂園 兜多圈
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~kaka!!

刊登時間︰2005-07-26 07:23 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 7 月 25 日  星期一  

 

港男...= ="

琴日睇港男~一見到...收skin la!!好樣arr!!

成場既女人~好唔知醜lo...見到佢地係度叫~超冇奈...

全部h5m1變種呀??

最頂唔順果個14號~shit!!好恐佈...

好核突...我老豆話佢係鴨~笑爆!!

無啦啦唸起~細蘇同Leo去左選亞洲~

叫佢選港男都得la~佢地實掂~

睇完港男之後真係覺得Leo係靚仔喇!!kaka~

Endy同Barry係超爆喪激靚仔lo...kaka!!

之後同左Mandy姐傾計~傾在陣又冇傾~

同左Shirshir仔傾~又齊齊爆粗~kaka...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

無啦啦多左幾個家姐...haha!!

Shirshir仔係姐b~

妹子係家姐~

仲有Mon都係...kaka!!

 

刊登時間︰2005-07-25 12:03 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]