-Call me Koey
-Nov 16th 1992 my regrets
-I love My Chemical Romance, The Use, Taking Back Sunday, Johhny Depp
-Im emo
-I love rock music
-I hate the ppl who wrong me
-Im afraid of crowd
-IM NOT OKAY

 
 
  
   

 
 
  
  

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: SIGN::

 
最近三個月尚無任何留言



 

 

2005 年 7 月 29 日  星期五  

 

買MILK,,分班與endy

今朝一早玩電腦,,終於dl到gif啦!!=V=vvv

整左d閃字仔,,wakaka~不過整得好簡單...

lunch之後去左買milk~

今期終於有Climax 喇,,不會得果一版仔,,,

不過今期好好睇!有903,,赤子,,Dear Jane又endy!!

endy同hocc有音樂劇雅!!kaka~,,

要去see lo...

之後打比shir~佢勁冇mood~

唔好唔開心la你,,唔好理D姣婆啦!!

佢地蝦你既...黎搵我對林佢啦!!

我入左2B,,2A好多勁人,,好驚嚇!!

嘩,,喪婆個日記有句"我愛koey"~勁驚嚇lo,,超驚~

心血少雅我!!

之後又整gif la!!唔知整左d wt出黎,,kaka~!!

刊登時間︰2005-07-29 08:37 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 7 月 27 日  星期三  

 

打牌~*

今日...同班小學fds去打牌!!

有...Many,,彤姐,,敏e,,俊晃同霆~

去敏e屋企打~

一早出左home~去左大眾行左陣~想買深雪本"幽靈舞會"~

不過荷包問題,,都係冇buy到,,

之後去樂富la~

好彩唔係最遲果個姐,,又係mandy最遲...= ="

嘩~霆高左好多多呀!!之前佢仲矮過我家!!kaka~

上到去敏ehome~

已經擺好陣啦~開抬!!

wakaka~贏左好多次呀!!kaka~>3<

之後玩ture or dare!!

問問問~之後敏e同俊晃都有玩~kaka~好好玩雅!!

之後玩心理測驗~

之後過lo,,back home!!

刊登時間︰2005-07-27 08:50 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]