今朝一早飛左去美孚,,學琴...學9:30~都未訓醒@.@今日冇比人鬧...學完去左黃大仙買書~深雪果本"靈魂舞會"...55蚊= ="家姐叫我買~又話夾份~整整下咪又係唔比錢= ="唉~冇計~買左...
番到屋企25仔叫我囉譜比佢...終於見到佢真人...kaka,,去mk,,去到就走...走左去阿橙屋企(唔係鄧晴)~...坐左幾陣...聽下佢地傾計咁~就走la...(去買書= ="...哈哈)
番到屋企~阿媽冇咩鬧~勁眼訓...超散,,sh...聽日叫補Maths...仲未做= ="所以一番到去~就喪做數...死><之後個頭勁痛...唔知發生咩事...
|