今日一早出左去同mami &呀姨出去飲茶,, 去左嘉華金閣,, 飲左一陣,, 去左接呀姨個女,, 之後陪佢行左一陣千色,, 跟住我話想行它屯門市中心,, 到佢陪番我行,, 呵呵,, 同mami買左個染髮的東東,, 行到6:00幾到就搭車番屋企lu,, 番屋企諗住幫mami染,, mami又話唔染住,, 遲d先,, 我唔敢幫自己染,, 驚一陣染唔番,, 所以無染喇,,