今日又同mami落左YL飲茶,, 飲完就街左一陣千色,, 差唔多2,3點就上TSW,, 又食左d野,, 行行下,,無端端有個外國人走個黎問我路,, 嚇左我一跳,, 哈哈,,不過最終都成功左,, 後尾,, 又見到佢,, 佢又問我,,邊到有ice-cream買,, 我話佢知ok有得買,, 佢又問我dice-cream好唔好味,, 我話delicious,, haha,,好成功,, 之後就同佢講byebye,,*