今日番到去,, 就有好多糖收,, haha,,多謝你地,, 睇inter-house戲劇,, 沒有上次那麼好看,, 但都ok 的,, 10點幾放小息,, 之後11點到又繼續,, 睇頒獎,, 好累,, 完哂所有事之後,, 傾班會活動,, 我們會在11 / 7 日,, 去咖啡灣,, 我地一人夾$20,, miss so好勁,,佢話其他仍包底,,=] p.s下星期3派成績表lu,, 唔知自己會去左邊班呢,,!?