ko ko lee之不能說的祕密
哈哈~講得ko ko lee之不能說的祕密~當然我打d野...只有e到可以睇到啦~e個blog已經係我第4個blog啦~歡迎大家比d意見我啦~
koko3532
暱稱: Ko Ko Lee
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
殺死我的溫柔=]
2008-07-28
第三次既「一百」問
2008-07-24
2008-07-20
文章分類
全部 (42)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 42
留言總數: 101
今日人氣: 1
累積人氣: 1018
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 29 日  星期二   晴天


2008-04-29 分類: 未分類

其實..每人都有一套自己既處事方法...分別係..你既處事方法人地認唔認同...

一d比較有責任感既人...通常都會話:「個個都唔做野....咪唯有我黎做囉!始終都要做咖~」嗯嗯!!!!認同!!!!但係~個d唔做野既人~只會覺得你蠢....我認話人蠢!唔應該自己做曬d野!不過~我自己呢!咪都係咁!講得出!做唔到!

係學校唔開心既野~唔會帶返屋企....係屋企唔開心既野~都唔會帶返學校~結果~應該發洩係邊?話比邊個聽?!搞到自己既情緒時好時壞~控制唔到囉!咪搞到同父母~朋友d關係差曬囉~it"s easy to do that~

班長既責任@@assists the teacher~help to maintain discipline~collect hw囉~但係!我比正常的~做多好多野@@「咁你咪多事囉」嗯嗯!!!認同!!!連入功課~拎報紙~我都包埋囉!如果我唔做~點ar~叫功課記錄員~報紙長做囉~如果佢地唔做呢~咪都係我做番~e個世界好奇怪~明明自己岩既~人地錯既!都可以比人話番轉頭@@可笑~如果唔拎報紙@@有人話冇就問我投訴~有人都唔想拎報紙~有兩類人@@我做邊類?!入功課~明知冇人會咁神心去校網睇既~個個只係係msn問我~叫佢地上網睇~曬氣啦!but~又可以點~你唔入!學校check~miss講~咪都係你自己煩....

e個世界好現實...真係...e個世界唔會有「人人為我~我為人人」既概念~~[ps!~當然我都冇啦- -]不過...試下諗深一層....究竟..依家...e種心態..係點呢....



2008 年 4 月 23 日  星期三   晴天


2008-04-23 分類: 未分類

哈哈哈!今日中三學子超正喎!有得做義工啦[提起就超high- -]..哈.今次係服務一d智障人士~唔同我地學校附近個d咖- -"今次d對方係大個仔@@大個女d咖!約16~18啦[好似係].係10/5!星期六!時間係1430 to 1600~地點係匡智愛東宿舍~哈!係筲箕灣個邊@@可能係YMCA個到集合一齊去呢!哈!活動呢~一共分4 part~有@@唱詩歌~音樂傳球~畫公仔~摺紙~!哈!ko ko lee我!做司儀ar!同埋徐爸一齊做!呵呵!今日冇返的兩位同學~幸運地@@負責[畫公仔]kukuku.....下次中三學子就傾詳細內容啦~好期待5月10!

    ****中三學子****今日搞到5:45先走****Yo****

 

 



2008 年 4 月 22 日  星期二   晴天


2008-04-22 分類: 未分類

yo~今日都唔算係死期既@@d成績都ok咖~係我心目中~當然仲有好多改善空間啦!!今日派左英文~P.E~生物~物理..yoyo!~P.E合格ar!74.5@@[原本係75咖- -]算係咁啦@@年年都係咁...中一~中二~中三~上學期pe都抄...but下學期就ok好....呵呵~注定的!!!英文@@勁ar!71分@@我已經好開心咖啦!7字頭@@下次要繼續努力!add oil!~生物同物理~唔算好...都唔算差既@@分別係39.5/62同50/70~一家有進步既地方!因為我今次都冇盡力....哈~仲有世史未派@@期待嗎?!

放學個陣..比個死kai東偷襲!嘩!嚇死我囉唔該!!!變態的><