話咁快...就黎考試啦...好緊張..話曬今次都佔50%喎~唔努力d點得呢...我唔擔心我讀唔番顯理!!而係驚讀唔到A-maths...如果讀唔到~我就讀文科咖啦@@6月3號就係啦!簡直想死~第一日就地理+中文....最後的,,又係化學= ="係世史咪好囉~世史是溫死人的一科,,,中史都冇咁可怕...
回想番中三e一年...我當然又變壞左啦xp一年內..背負既責任終於可以放低啦><!我地班只有9個揀A-MATHS...3F有20個...係等於我又識到新朋友嗎= =應該唔會啦~我今件得罪左咁多3F既人...下年讀4D都唔知點死好...
PS:講題外話...
四川地震又救返一個80幾歲既阿伯啦!簡直係奇蹟!!!!!!!!!XD!!!!!!!!!
|