ko ko lee之不能說的祕密
哈哈~講得ko ko lee之不能說的祕密~當然我打d野...只有e到可以睇到啦~e個blog已經係我第4個blog啦~歡迎大家比d意見我啦~
koko3532
暱稱: Ko Ko Lee
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
殺死我的溫柔=]
2008-07-28
第三次既「一百」問
2008-07-24
2008-07-20
文章分類
全部 (42)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 42
留言總數: 101
今日人氣: 2
累積人氣: 1012
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 13 日  星期五   雨天


2008-06-13 分類: 未分類

仲有一科喳...有人問我~依家應該冇咁緊張啦@@

其他..我不嬲都冇緊張過~我次次成績都係咁咖啦~上次上..下次跌..之後又上..又趺~

今日世史都ok容易既~如果有溫書既話= ="

安全理事會有咩弱點?!基金法邊個制訂?!

ed有溫書既咪拎曬分囉~

可惜我唔係個種肯溫書好學生啦= ="

17號約左成班兄弟姊妹去睇戲@@卡斯柏王子!!!

19~20號就對卷= =數學呀...中文呀...英文呀= =miss阿sir都係改得個1~2板= =

20號prefect開餐@@中三學子又有野做@@二選一@@

24~25號~TSA~yo!唔期待- -亂做一餐啦= =

25號中三派位~!!!!!!

26號~libarian~「「「交!流!會!」」」...交流成4個鐘呢= =悶!!!好!成班幹事約埋一齊唔去啦^ ^

之後就結業禮...家長日個d日子啦~就升上中四啦~

中三既生涯就咁冇左=v=

 



2008 年 6 月 8 日  星期日   雨天


2008-06-08 分類: 未分類

kaka..好耐冇打啦...依家考緊試...好緊張呀!!!!讀唔讀到4D就靠e個試啦...不過..我都係日日係到睇電視@@冇咩點溫= ="

e段時間...我成立左兩個家族~ka...一個係ko大家族..一個係louis大家族~

ko大家族方面::大哥:何太哥哥!!~~~~二哥:billy ball!!~~~三哥:衰人louis張!!~~~四家姐:魚毛fish!!~~~五哥:edcn!!~~~六哥:莫少....最細囉...咪係我~kokolee囉xD

louis大家族方面~我既哥哥~衰人louis張!!~~~嫂嫂@@女校之人@@~~~仲有我既囡囡:希兒xD...哥哥同嫂嫂成日係我面前講:「老公=]」...「老婆=]」....嘩....聽到都卑曬...超無奈tim...哥哥仲成日講大話厄我e個細妹....又話冇錢...轉頭又講佢老婆食朱古力~好呀佢!只顧愛情唔理親情ar!.....

16號就考完試啦!面臨一d好「正」既試後活動...就升上中四啦!!ka...今年我得罪咁多人..下年點死好?!下年死都唔做prefect咖啦/-_-\!!!



2008 年 5 月 27 日  星期二   酷熱


2008-05-27 分類: 未分類

今日又係無聊的一天...

學生會代表會揀中中英小測個日先睇開會,,,

真係好鬼死悶= ="

黎黎去去又都係報告返成個學期搞過d咩活動...用左幾多錢個d..

搞到我成個lunch time冇得溫書/-_-\

當然兩個小測都唔識啦@@"

今日有樣野好似有大獲咁!

星爺同子游有難@@

詳細情況唔知@@"

聽日先返去問....