kaka..好耐冇打啦...依家考緊試...好緊張呀!!!!讀唔讀到4D就靠e個試啦...不過..我都係日日係到睇電視@@冇咩點溫= ="
e段時間...我成立左兩個家族~ka...一個係ko大家族..一個係louis大家族~
ko大家族方面::大哥:何太哥哥!!~~~~二哥:billy ball!!~~~三哥:衰人louis張!!~~~四家姐:魚毛fish!!~~~五哥:edcn!!~~~六哥:莫少....最細囉...咪係我~kokolee囉xD
louis大家族方面~我既哥哥~衰人louis張!!~~~嫂嫂@@女校之人@@~~~仲有我既囡囡:希兒xD...哥哥同嫂嫂成日係我面前講:「老公=]」...「老婆=]」....嘩....聽到都卑曬...超無奈tim...哥哥仲成日講大話厄我e個細妹....又話冇錢...轉頭又講佢老婆食朱古力~好呀佢!只顧愛情唔理親情ar!.....
16號就考完試啦!面臨一d好「正」既試後活動...就升上中四啦!!ka...今年我得罪咁多人..下年點死好?!下年死都唔做prefect咖啦/-_-\!!! |